- a spus moara …
-
Faptele tale citate. Acest lucru va conduce piulitele netroots.
- 16/9/08, 8:54
-
a spus ricpic …
-
Si nu va exista inocenta.
- 16/09/08, 8:56 AM
- Simon a spus …
-
Nu inteleg de ce, in abstracto, un legiuitor si-ar putea apara vocea folosind acest rationament: “Da, am votat pentru legea X. Legea X face Y si Z; Am votat-o pentru ca am sustinut puternic Y. Nu puteti tine-ma responsabil de sustinerea lui Z doar pentru ca am votat legea X. ” Cum in lume este credibil? Legislatia este atomica; un legiuitor voteaza proiectul de lege in toto. Nu exista concurente separate sau „Senatorul A nu este de acord decat in judecata” – un legiuitor este responsabil pentru fiecare capitol, sectiune, clauza, teza, punct si virgula in fiecare proiect de lege pentru care voteaza. Acestia nu pot intra mai tarziu si nu pot incepe sprijinul din sectiuni discrete ale facturii dupa fapt.
- 16/09/08, 09:09
- Simon a spus …
-
Stiti, „acel proiect de lege a fost un compromis – nu mi-a placut ca a facut Z, dar unii dintre noi au crezut ca Y era cu adevarat important, si inclusiv Z a fost singurul mod in care am putea obtine Y”. Da, dar rezultatul este ca Z a fost inclusa si ai votat pentru asta!
- 16/09/08, 9:11 AM
- a spus moara …
-
Asa de…
Bambi a votat pentru 90% din timp pentru parintii planificati …
- 16/9/08, 9:13 AM
-
madawaskan a spus …
- Acest comentariu a fost eliminat de autor.
- 16/9/08, 9:13 AM
-
Jim a spus …
-
Nu este o minciuna si niciodata nu a fost. Expresia propriu-zisa „educatie sexuala globala” este cuprinsa in legislatia in sine. Tot McCain a facut sa ridice fraza pentru a o introduce in reclama: nu a existat nicio colorare, nu a fost umbrit, doar o retratare a unui fapt.
Acest lucru a fost extins pe larg in subiectele anterioare, in timp ce suporterii Obama repeta punctele de discutie ale campaniei. Dar niciodata nu s-au deranjat sa raspunda la faptul ca sintagma din anuntul McCain se afla in legislatia in sine – nu o parafraza, nu o caracterizare gresita si, cu siguranta, nicaieri nu este aproape de minciuna.
Este prea mult sa cereti sustinatorilor lui Obama ca legislatia este ceea ce este: asta ar cere sa admita cat de disperata a devenit campania sa, incat trebuie sa incerce sa impiedice oamenii sa examineze documentul in cauza pentru a-si sustine frauurile.
Hmm … “impiedica oamenii sa examineze documentul” … suna foarte mult ca documentele medicale complete ale lui Obama, transcrierile academice, cererea la bar, registrul legislativ al senatului din Illinois, relatia cu Bill Ayers si Bernadette Dohrn, prezenta la Rev. Predicile lui Wright, legaturi cu Tony Rezko, strangerea de fonduri de peste mari de catre straini, iar lista continua …
Ei bine, draga, daca nu stiam mai bine, as putea incepe sa cred ca exista un tipar distinct de Obama si sustinatorii sai care incearca sa se constituie din panza intreaga si, in general, fac orice si tot posibilul pentru a pastra adevarul. de la iesire …
Daca nu, atunci sunt sigur ca vor fi fericiti ca nu doar vor sustine public, ci vor conduce de fapt campania pentru ca Obama sa elibereze toate inregistrarile. La urma urmei, ei au fost cei care au tipat de pe acoperisuri despre „dreptul la cunoastere” al publicului despre fiecare mic detaliu din viata lui Sarah Palin. El este in partea de sus a biletului: ea este in partea de jos. Deci, vor cere absolut si fara rezerve eliberarea fiecarui document solicitat de publicul solicitant, indiferent cat de personal sau banal. Nu, baieti? Dreapta? Baieti? Unde te duci?
Dar asta ar putea necesita prea multa consecventa intelectuala si prea putin partinire, asa ca nu-mi tin respiratia.
- 16/09/08, 9:14 AM
- Henry a spus …
-
Doar mi se pare uimitor faptul ca legiuirile la nivel de stat au considerat ca este o idee buna sa stabileasca standarde curriculare pentru o materie non-academica la acest nivel de specific.
Daca ati fi profesor de gradinita, ce ati crede cand ati primi acest fooferal in cutia dvs.?
- 16/9/08, 9:15
-
Pavel a spus …
-
Daca tot credeti ca anuntul McCain se afla in legatura cu Obama, va rugam sa explicati de ce, folosind textul reclamei.
Acest lucru este clar imposibil. Memeul „minciuni” este in sine o minciuna completa si completa. In acest moment nu conteaza. Fiecare organizatie de stiri importanta, cu exceptia stirilor despre vulpe, face tot si orice poate pentru a gauri acasa minciuna pe care McCain o minte. Si Fox News nu conteaza pentru ca, se pare, sunt singura sursa de stiri partinitoare. Teama mea este ca, daca se spune destul de tare si tare, fara loc pentru McCain sa se apere, va deveni dat. Acesta este, desigur, scopul lor. Pentru mine, reprezinta moartea acestei tari.
- 16/9/08, 9:15
-
Josh a spus …
-
Nu uitati de celelalte realizari majore ale lui Obama: proiectul Chicago Annenberg. Conexiunea aferenta, Obama a prezidat un program care a reusit sa sufle 50 de milioane de dolari pe cativa ani, fara sa obtina o singura imbunatatire semnificativa in scolile publice din Chicago. Acesta este punctul de invatamant pe care tabara McCain ar trebui sa-l bata.
- 16/09/08, 9:19 AM
-
Jim a spus …
-
simon –
Problema pentru Obama este ca a traversat deja podul respectiv, cand a sustinut ca proiectul de lege este doar despre atingere buna / atingere proasta.
S-ar putea sa fie legitim sa spunem ca este optiunea legislativa realista disponibila pentru a se asigura ca sunt invatate tot felul de lucruri, dar a dublat atat prostia, cat si mendacitatea cand a spus ceea ce a spus.
Daca nu ar fi fost atat de dornic sa-l pacaleasca pe McCain ca mincinos, exista o linie de aparare perfect valabila, care ar putea chiar sa-i fi cumparat simpatie de la oameni care credeau ca anuntul este nedrept.
Dar raspunsul lui Obama a transformat acest lucru intr-o problema binara alb sau negru cu privire la faptul daca proiectul de lege era sau nu o atingere buna / atingere rea sau a fost o „educatie sexuala cuprinzatoare” asa cum spune legislatia.
Desigur, nu este ceea ce Obama si oamenii sai au spus ca este cea care incepe sa puna intrebarea cu privire la raspunsul sau isteric de varf in care s-a pastrat adversarul sau, in incercarea patetica de a ascunde adevarul esential al reclamei lui McCain.
Ca si atata lucru care s-a intamplat cu campania Obama tarziu, aceasta este inca o eroare nefortata pe care un politician experimentat / personalul campaniei nu ar fi facut-o niciodata. El a facut acest lucru intr-o problema care este acum mult mai mare decat intrebarea legiferarii in sine: acum se afla direct in problema temperamentului sau, a caracterului sau si a capacitatii sale de a face fata crizei.
Adversarul sau l-a chemat si a intrat in panica. Primul sau raspuns a fost acela de a nega, a nega, a nega si apoi a smulge, a calomni si a insela. El ar fi putut face ca toate acestea sa dispara cu un scurt comunicat de presa al unui paragraf, dar alegerea lui de a face altfel a dezvaluit multe despre capacitatea sa (in) de a conduce si cum ar reactiona intr-o criza daca ar fi fost lasat vreodata langa Casa Alba (Hopa!).
Publicul urmareste, iar ceea ce le arata Obama nu reflecta bine nici el, nici sustinatorii sai. Dupa cum spune vechea afirmatie: nu este crima, ci acoperirea … si Obama a precizat ca atacurile sale lipsite de fond asupra lui McCain au fost incercarea sa de a face exact asta.
- 16/09/08, 9:29 AM
- George M. Spencer a spus …
-
Cred ca iti lipseste povestea, profesore. Atat tu cat si York sunteti prea tehnici.
Uitati-va la ce nu a aparut in noua factura …
Materialul si instructiunile de curs vor invata onoarea si respectul pentru casatoria heterosexuala monogama.
Materialul si instructiunile de curs subliniaza faptul ca elevii ar trebui sa se abtina de la actul sexual pana cand sunt pregatiti pentru casatorie …
[Clasele] trebuie sa sublinieze ca abstinenta este norma prevazuta, intrucat abstinenta de la actul sexual este singura protectie eficienta 100% impotriva sarcinii adolescente nedorite. [si] boli cu transmitere sexuala …
Toate aceste lucruri „valorizeaza”. Pe fereastra. „Invata onoarea si respectul pentru casatoria heterosexuala monogama”! Desigur ca nu.
McCain urmeaza sa vacileze pe toate cele de mai sus si il va lasa lui Palin sa apere feroce pozitiile de mai sus. Fostul buletin informativ, redactor de buletine cu trei inele, redactat Obama, er, fostul consultant de afaceri international Obama va opri pontific.
- 16/09/08, 9:31 AM
-
Donn a spus …
-
Iata problema cu aceasta excelenta respingere din partea lui York si a altora (tabara McCain are si o respingere lunga si detaliata): NICIUNI NU VOI CITESTE!
Cred ca conservatorii au gresit cand vine vorba de influenta MSM, unde de multe ori vedeti ca a afirmat ca influenta MSM este terminata.
Problema este ca cele care frecventeaza Althouse si alte bloguri similare, au o viziune distorsionata, deoarece reprezinta ceea ce ati putea numi „hobbyist”. La fel ca oricine are un hobby, ei sunt mult mai informati decat ar fi publicul larg si astfel, noi (noi), tind sa credem ca altii, de o parte si de alta a diviziunii R / D, considera la fel ca „hobbyistii” mentionati mai sus. ” Acest lucru este departe de cazul nostru, in opinia mea.
Ceea ce gasesc de la „non-pasionatii” din coltul meu de lume, este faptul ca ei citesc frecvent „punctele de vorbire” pe care le fac afise precum AlpahLiberal in mod continuu. De exemplu, din interviul lui Gibson cu Palin si din comentariul ei potrivit caruia „ea poate vedea Rusia de aici”, obtineti gluma lui Tina Fey pe SNL implicand ca Palin este un fel de idiot. Acum, „pasionatii” stiu ca ABC a extins pe deplin observatiile lui Palin, dar „non-pasionatii” nu stiu asta pentru ca nu este acoperita in MSM. Bataile constante ale stangii MSM, orele suplimentare, ii determina pe „non-hobbyistul” sa creada orice vor spune mass-media.
Am citit ieri ca europenii au un raspuns atat de negativ americanilor, in principal din cauza MSM-ului european:
In primul rand, o lingura de media de stanga necontestabila a Europei alimenteaza masele europene cu o dieta zilnica de propaganda anti-americana senzationalista, atat de mult incat europenii obisnuiti au dezvoltat o perceptie minutioasa asupra realitatii americane.
Cred ca acelasi lucru este in lucru si in SUA si, de fapt, din acest motiv, ne indreptam continuu intr-o directie de stanga.
Cred ca ignoram acest lucru in propriul nostru pericol.
- 16/09/08, 9:31 AM
-
Roger J. a spus …
-
Suntem aici stalpind peste turdurile mouse-ului. Suntem concentrati pe chestiuni atat de uriase ca podul si o factura veche de cinci ani care, din cate stiu eu, nu a trecut. Ar fi grozav sa auziti candidatii sa se concentreze pe, sa spunem, starea pietelor financiare americane.
- 16/09/08, 9:32 AM
- Simon a spus …
-
Fiecare parte il acuza pe celalalt ca minte si nimeni nu se asculta unul pe celalalt. Minciuna conform careia cealalta parte este mincinoasa se repeta din nou, deoarece se intampla sa serveasca agenda lui Obama si, oricat de des este debrancata punctul de discutie Obama, adeptii sai cultisti continua sa repete punctele de vorbire si acuza pe oricine se abate de la ei de … Ai ghicit … mintind.
Iar partea cea mai trista este ca reactia stangii la Sarah Palin – o isterie pe care nu ma pot abtine sa cred ca trebuie sa o semene cu cea a elitelor de coasta cand Old Hickory a venit la Washington pentru a o curata – arata ca suntem in alte patru patru ani de genul acesta de ostilitate cu febra din stanga sub presedintele McCain.
- 16/09/08, 9:34 AM
-
Mike original a spus …
-
M-a lovit cu adevarat „analiza” in fata blocajului a sefilor de vorbire TV ca acest anunt este o „minciuna”. Nu exista loc pentru discutii. Minciuna. Fie spune ceva despre viziunea lor despre lume, fie a existat un apel la adunarea trupelor; “McCain trebuie oprit aici.”
- 16/09/08, 9:36 AM
-
Necunoscut a spus …
-
`
Ceea ce vreau este pentru cineva – oricine are curaj – care apare in urmatorul episod din View to B ** ch Slap Joy Behar, iar Barbara Walters pentru ca a numit reclamele McCain „minciuni” pe fata lui McCain. In opinia sa, McCain a spus simplu si calm „ca nu sunt minciuni”.
Prins intr-o situatie stanjenitoare, Obama se confrunta cu adevarul si apoi LIES despre faptul ca John McCain a evidentiat-o.
Acest lucru si jumatatile adevarurilor si barfele lui Palin s-au raspandit de catre Pundits si comentatori presupuse respectabili.
Democratii nu au rusine?
- 16/09/08, 9:36 AM
-
Necunoscut a spus …
-
Anuntul se afla atat in mod direct, cat si obturat prin omiterea faptelor.
Bold Lie: Bill 99 al statului este singura realizare a lui Obama pe taramul educatiei.
Fapt: Obama a contribuit la proiectele de lege atat in senatul din Illinois cat si in senatul SUA legate direct de educatie: co-sponsor al actului de reforma a educatiei din Chicago din 2003; Legea Universitatii din Illinois; si
Actul din America de a crea oportunitati de a promova in mod semnificativ excelenta in tehnologie, educatie si stiinta Act din 2007.
Obstructie totala prin omisiune:
Obama sprijina „Comprehensive Sex-ed pentru Kindergartners”
Fapt: Singurul termen „cuprinzator”, menit sa implice o cantitate deranjanta de discutii sexuale sincer la un nivel de varsta necorespunzator, este clar modificat prin faptul ca limbajul impune sa fie „adecvat varstei”.
Definitia legii de „cuprinzator” prevede in mod clar:
(b) Toate programele de educatie medicala cuprinzatoare stabilite prin prezenta lege trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii: Toate materialele de curs si instructiunile din clasele care predau educatia sexuala si discuta despre activitati sau comportamente sexuale trebuie sa aiba varsta si dezvoltare corespunzatoare.
Astfel, pentru a fi sincer, anuntul ar fi trebuit sa afirme ca Obama a favorizat educatia sexuala completa adecvata varstei pentru gradinite. De ce n-ar fi declarat McCain acel adevar? Pentru ca intreaga putere de convingere de a spune „sex-ed global pentru Kindergartners” vine in implicatia ca Obama doreste sa-i invete pe cei mici despre „intrare si iesire”. Daca asta nu ar fi fost implicatia pentru care McCain platea cel mai mare dolar, el ar fi inclus modificatorul veritabil „adecvat varstei”, criterii cerute de limba in lege.
Desigur, atunci cand va propuneti sa va orbiti cu voie de perfiditatea inteleptului POW Daddy McCain, acest lucru este usor de trecut cu vederea. Din fericire, poporul american pare sa se oboseasca de minciuni flagrante si de ofuscari, iar Obama va fi rasplatit pentru lupta inapoi. Domnia trolilor de ingrijorare, care al naibii de democrati, indiferent ce fac (luptati-va? Prea suparati! Prea subtire! Ignorati minciunile? Prea spinoase! Prea lipsite de vant!), Se apropie de final.
„Neutralitatea cruda a lui Althouse?” EPIC, PATETIC si Esec continuu
- 16/09/08, 9:42 AM
-
Necunoscut a spus …
-
Donn,
Faci cateva puncte grozave. Premisa ta finala, aceea ca tara se deplaseaza intr-o directie de stanga din cauza prejudecatii mass-media stanga, este doar partial adevarata.
Mie imi place cum Vanity Fair da recunostinta ca ei si restul MSM nu pot parea sa-l puna pe Obama in fruntea de pana acum:
Mass-media este neputincioasa pentru a alege Obama?
Printre punctele sale:
In cabina de vot din 4 noiembrie, este posibil ca majoritatea membrilor mass-media sa traga parghia pentru Barack Obama. Daca pun sau nu la o parte standardele profesionale si incearca activ sa-l aleaga este o alta problema. Dar, deoarece teoriile conspiratiei sunt amuzante (consultati cronologia parentala Trig Palin de la VF.com), sa presupunem pentru o clipa ca o fac. Exista vreun fel in care sa-l poata realiza eficient? Sa trecem in revista ce au incercat pana acum:
1. Acoperirea in fauna a lui Obama (candidatul cu o stralucire asemanatoare in jurul lui pe copertile Newsweek, Time si Rolling Stone; Keith Olbermann si Chris Matthews balbaiau atat de jenant incat au trebuit sa fie eliminati de pe biroul de ancorare al MSNBC)
2. Sapati murdaria pe adversarii lui Obama (piesa inedita a The Times despre legaturile lui McCain cu lobbyistul Vicki Iseman; povestile putin verificate de fapt despre presupusele interdictii de interzicere a cartilor si proclivitati secesioniste ale lui Palin)
3. Investigatii dure, dar corecte, despre diversele minciuni, decizii proaste si politici discutabile ale lui McCain si Palin
Acestea sunt cam singurele arme din arsenalul mass-media si pana acum niciuna dintre ele nu a functionat cu adevarat.
- 16/09/08, 9:43 AM
-
Ryan Martinez a spus …
-
Ann-
Daca ar fi vorba doar despre textul continut in anunt, atunci probabil ca ar fi mult mai dificil sa se lanseze in acest anunt ca fiind un crapfest inselator, inselator, conceput pentru a arunca masele ala Willie Horton. Cu toate acestea, cu orice alt fel de reclama de televiziune, radio sau internet, este vorba despre prezentare.
Intrucat educatia sexuala se presupune a fi adecvata varstei, cei mai rationali ar intelege ca nu veti preda * educatia vocala infioratoare * educatia sexuala completa la gradinite. Cu toate acestea, incorporati vocea, scoateti factura din context si asezati-o pe un ecran de langa zambetul zambet al lui Obama si aveti la dispozitie un afisat infiorator al modului de a denatura faptele reale si de a speria publicul. Comentariul despre „suta de ani” pe care McCain l-a facut sarit pe stanga este, de asemenea, un alt exemplu sterlin de a scoate ceva din context, doar in cazul in care cineva ma va numi niste Obamian de extrema stanga.
In plus, nu trebuie sa studiati proiectul de lege pentru a intelege denaturarea. Proiectul de lege nu mentioneaza niciodata „educatia sexuala cuprinzatoare pentru minori” (aceasta fraza apare in realitate deloc?) Si putem presupune, fara sa mergem pe ganduri, ca motivul lui Obama a fost sa protejeze copiii fara a-i invata sa foloseasca prezervativele. Nu exista niciun motiv sa ganditi altfel, daca nu doriti cu adevarat un motiv sa fiti acolo. Crede-ma, acest anunt nu inseamna sa resping caracterizarea de sine statatoare a lui Obama, ci sa ia un subiect de buton fierbinte, sa-l scoti din context si sa-l arunce in gatul publicului in mod repetat, pana cand cred ca este un fapt absolut.
- 16/09/08, 9:46 AM
- Knox a spus …
-
o,
daca credeti ca abordarea „adecvata varstei” castiga argumentul, va inselati. Nici nu pot spune „incercare buna”.
- 16/09/08, 9:47 AM
- a spus moara …
-
A sublinia ca oponentul tau doreste „educatie sexuala cuprinzatoare” pentru gradinite este fie un frotiu, fie un fapt.
Bambi, de fapt, a votat pentru asta?
Daca a facut-o, atunci este in favoarea unei educatii sexuale cuprinzatoare pentru gradinite.
Multumesc foarte mult.
- 16/09/08, 9:47 AM
-
Necunoscut a spus …
-
Faptul ca proiectul de lege prevede ca materialul „ar trebui sa fie adecvat varstei” este grozav. Dar aceasta este o afirmatie subiectiva, urmata ulterior de o serie de declaratii obiective despre ceea ce trebuie sa acopere un program (de exemplu, prevenirea HIV / SIDA). Respectivele cerinte obiective sunt de acord cu discretia oferita de cerinta „adecvata varstei”. Adica: daca credeti ca un anumit subiect mandatat de lege nu este adecvat varstei – dur.
- 16/09/08, 9:49 AM
-
Necunoscut a spus …
-
De ce pe pamant, moderatorul ar pierde timpul pentru a-i cere lui Obama acea intrebare insipida, atunci cand tot ce ar fi trebuit sa faca este sa indrepte spre DISPOZITIA FOARTE PRIMEI Legi? “Niciun elev nu este obligat sa ia sau sa participe la o clasa sau un curs la educatia sexuala completa, daca parintele sau tutorele elevului isi prezinta obiectii scrise in acest sens, iar refuzul de a lua sau participa la un astfel de curs sau program nu poate fi motiv de suspendare sau expulzare. de asemenea elev. “
Inca o data, Althouse intelepciune = EPIC FAIL
- 16/09/08, 9:49 AM
- a spus moara …
-
Echipa lui Bambi a primit din nou lectia „Fii atent la ceea ce iti doresti”.
Saptamana trecuta a fost un anunt care facea razna despre ranile de razboi ale lui McCain: “El nu poate tasta. Ho ho ho.”
Saptamana aceasta este „El minte in legatura cu votul meu pentru o educatie sexuala cuprinzatoare. Pentru care am votat. Dar il face sa sune gresit cand citeaza limbajul propriu din proiectul de lege”.
Nota pentru Bambi: Chiar ar trebui sa mergi dupa scandalul lui McCain Keating 5. Adica, imaginati-va kilometrajul: „McCain consortat cu fraudatori cunoscuti ai bancii”. Echipa lui McCain nu va aduce niciodata nastere pe Rezko sau pe Ayers. Vei fi in siguranta pe acesta.
- 16/09/08, 9:50
-
a spus ricpic …
-
Suntem aici stalpind peste turdurile mouse-ului.
Expresie minunata! Depunerea acestuia in viitorul meu dosar cu replici.
- 16/09/08, 9:50
-
Necunoscut a spus …
-
Incercati frumos, „o”
Obuscularile tale nu vor functiona aici.
„Potrivit varstei” nu elibereaza districtul de la predarea articolelor cerute in clase (in legea acceptata de Obama 🙂
Fiecare clasa sau curs de educatie sexuala cuprinzatoare in oricare dintre clasele K pana la 12 trebuie sa includa instructiuni privind prevenirea infectiilor cu transmitere sexuala, inclusiv prevenirea, transmiterea si raspandirea HIV.
Materialul si instructiunile de curs vor invata onoarea si respectul pentru casatoria heterosexuala monogama.
Materialul si instructiunile de curs subliniaza faptul ca elevii ar trebui sa se abtina de la actul sexual pana cand sunt pregatiti pentru casatorie …
[Clasele] trebuie sa sublinieze ca abstinenta este norma prevazuta, intrucat abstinenta de la actul sexual este singura protectie eficienta 100% impotriva sarcinii adolescente nedorite. [si] boli cu transmitere sexuala …
Un district nu are voie – daca respecta legea – sa
se abtina de a invata NICIUNEA dintre punctele de mai sus – chiar si la gradinita – daca districtul alege sa predea sexul in clasele inferioare, indiferent de motiv.
- 16/09/08, 9:52 AM
- KCFleming a spus …
-
Ce va asteptati de la un socialist ca Obama?
Controlul guvernului central de sus in jos, intruziune in toate aspectele posibile ale vietii voastre, chiar si in chestiuni odata gandite complet personale.
In Anglia, acestia au politie cu rime pe cresa, o „forta de munca pentru parinti” pentru „a se asigura ca parintii care nu reusesc sa isi indeplineasca datoria cu rime de cresa sunt gasiti si„ sprijiniti ”.
Obama si socialistii din Illinois au respectat acelasi apel pentru interventia statului in detaliile minime ale vietii de familie.
Asteptati-va la fel ca presedintele cu un congres democratic.
- 16/09/08, 9:53 AM
-
Prea multi jims au spus …
-
Nu este o minciuna, ciudat.
- 16/09/08, 9:55
- PJ a spus …
-
O:
Sunt de acord cu dvs. ca anuntul McCain ar fi fost mai corect daca ar fi inclus modificatorul „adecvat varstei”. Dar atunci ar fi fost mai corect sa mergem in punctul mcg despre subiectele care au fost mandatate.
Oricum, cred ca este clar ca descrierea proiectului de lege a lui McCain nu a fost o minciuna si, de fapt, a fost mult mai aproape de exactitate decat afirmatia lui Obama ca, pentru copiii mai mici, totul era despre „atingere buna / atingere rea”.
Acestea fiind spuse, este posibil ca o reclama sa fie veridica si sa fie inca intelegatoare.
- 16/09/08, 9:57 AM
-
Jim a spus …
-
donn –
Sunt de acord cu 100% cu observatia dvs. despre diferenta dintre alegatorii cu informatii ridicate si informatii reduse.
Majoritatea alegatorilor cu informatii scazute voteaza pe baza unei „senzatii de intestin” mai mult decat „a vorbi”. Acesta este motivul pentru care Palin sperie bejeezul din campania Obama si de ce au dedicat atat de mult timp si energie incercarii de a o distruge.
Alegatorul mediu cu informatii scazute are o reactie pozitiva la adresa lui Palin si la povestea ei de viata, dar nu are o astfel de reactie fata de Obama. Intr-o masura mai mica, acesta este motivul pentru care ei incearca sa mearga dupa McCain ca „mincinos” si sa-si puna la indoiala onoarea.
Nu este vorba despre o anumita problema: este vorba despre incercarea de a-i deconecta pe acei alegatori de la instinctul lor cu privire la candidati.
Nici Obama, nici Axelrod, nici minionii lor, cum ar fi Alpha, si altii, nu le pasa de substanta reala a acuzatiilor pe care ei stiu ca sunt false inainte de a le face chiar. Totul despre incercarea de a crea o naratiune diferita incercand sa-i smulg pe McCain si Palin cu cat mai multa murdarie si sa speram ca cel putin o parte din acesta se va lipi.
Este singura versiune a „Sperantei” pe care o au si de aceea poti paria ca vei vedea mult mai multe de la acestea inainte de incheierea campaniei. Este o strategie cu risc ridicat / recompensare mare. Risca sa conduca negativele proprii ale lui Obama, incat sa devina o alunecare de teren a lui McCain, dar posibila recompensa este o victorie restransa a Obama, daca au succes.
Sondajele lor interne trebuie sa fie in afara listelor negative pentru ca acestia sa fi luat aceasta abordare pana acum de Ziua alegerilor. Uitati de spinul care vine din campanie: ca acestea sunt tactica pe care au ales-o arata cat de rele s-au intamplat in tabara Obama.
[Ultimele sondaje care prezinta state albastre precum New York, Pennsylvania, Michigan, Minnesota si Wisconsin sondeaza in sau chiar in afara marjei de eroare? Pierderea oricaruia dintre acestea este un dezastru electoral pentru campania Obama. Ce spuneau despre derularea unei „Strategii de 50 de state”? In aparare poate … pentru ca sigur nu a fost infractional.]
Au facut tot ce au putut in cursul verii pentru a-l ridica pe Obama ca un fel de vindecator mitic, dar anuntul „Celebritate” al lui McCain a scazut o valoare intreaga de vara a campaniei cu un singur atac.
Asadar, acesta este Salva Maria: intrucat nu au reusit sa ridice favorabilele lui Obama, au lasat sa incerce sa inchida decalajul de „probabilitate”, conducand in jos favorabilele lui McCain / Palin.
Pregateste-te pentru ca mai multa murdarie sa fie infundata de Obama si de surogatii sai inainte de toate: este tot ce au ramas …
- 16/09/08, 9:58 AM
-
Roost on the Moon a spus …
-
Puteti sfida minciuna la fel de ingusta sau in sens larg. Un simplu fapt pe care ar trebui sa-l recunoastem cu totii este ca proiectul de lege nu a propus predarea educatiei sexuale complete la gradinite.
Programul a fost cuprinzator, nu educatia data de kindergardners. Cand acesti gradinite implinesc 12 ani sau orice altceva (adica nu sunt gradinite), ei primesc discutia „te schimbi”. La 14 ani, ii sperii de VD si de sarcina.
Educatia nu este cuprinzatoare pana cand subiectul a fost acoperit pe larg si in intregime.
Nu cred ca Obama ar trebui sa se intample si nu este ceea ce propune proiectul de lege si nu este ceea ce se intampla in scoli. Asa ca, va rugam sa fim de acord cu buna credinta:
La gradinite nu li se invata o educatie sexuala cuprinzatoare.
Daca nu sunteti de acord cu asta, iata de unde plecam, dar, pentru Althouse, sa mai aruncam o privire asupra limbii McCain.
“O singura realizare a lui Obama? Legislatie pentru a preda educatia sexuala cuprinzatoare gradinistilor.”
Nu este adevarat.
- 16/09/08, 10:03
-
William a spus …
-
Roger that Roger J. Pe CNBC (singurul, vocea NBC singura) in aceasta dimineata, am auzit adulti responsabili comparand situatia de astazi cu cea din 1934. Lucruri infricosatoare …. Ei bine, democratii raporteaza intotdeauna economia la Marea Depresiune, decat daca este boom ori. In acest caz, ei vorbesc despre distributia inegala a bogatiei. Dar se pare ca se intampla ceva infricosator chiar acum … Dintre toate problemele cu care ne confruntam in acest moment, educatia sexuala adecvata a copiilor se situeaza sub conservarea pasarilor de melc. Experienta pe acest subiect pe care o demonstreaza atat de multi aici este o dovada a dorintei lor profunde de a nu fi nevoiti sa intelegeti instrumente de datorie, CDO-uri colaterizate etc.
- 16/9/08, 10:05
- Knox a spus …
-
Obama si socialistii din Illinois au respectat acelasi apel pentru interventia statului in detaliile minime ale vietii de familie.
Cu scopul de a face in final guvernul sa serveasca ca mami si tati. Lasati-le sa-si faca drumul si cu totii ne gandim la un simplu „stat de dragoste”.
- 16/09/08, 10:11 AM
- a spus moara …
- 16/09/08, 10:11 AM
-
Jim a spus …
-
o –
Pentru a respinge punctele tale:
1) FALS. A fi co-sponsor nu este o „realizare”. Iti adauga numele la factura altcuiva. Este ca si cum ai spune “Hei. Si eu.” Presedintele nu are aceasta sansa: trebuie sa conduca, sa nu urmeze.
2) FALS. „Cuprinzator” inseamna „cuprinzator”. Nu trebuie sa redefiniti cuvinte care sa se potriveasca nevoilor dvs. politice. Obama a facut ceea ce a facut si trebuie sa-l apere direct sau sa spuna ca, daca ar fi trebuit sa faca acest lucru, ar fi ales altfel si ar explica de ce.
Legislatia foloseste termenul „educatie sexuala completa” ca sintagma de sine statatoare, nicaieri nu se foloseste sintagma „educatie sexuala globala adecvata varstei”. Povestea ta, potrivit careia McCain ar fi trebuit sa-l intrebe pe Obama cum doreste sa se invarta votul acesta inainte de a-si difuza anuntul este complet ridicol.
In plus, va sfid sa indicati partea din legislatie care defineste in mod specific „educatia sexuala globala adecvata varstei” ca fiind exclusiv constand in atingere buna / atingere rea. Nu poti pentru ca nu. Am trecut peste aceasta tema in firul anterior, du-te educati-va inainte de a veni aici cu taieturile si lipiti Axelrod AstroTurfing Talking Points (denumit in continuare AATP).
Pentru a va folosi propria terminologie, comentariul dvs. a fost un EPIC FAIL …
- 16/09/08, 10:12 AM
- P_J a spus …
-
Asa cum am subliniat ieri, cand a fost contestat in 2007 de Romney de catre proiectul de lege, purtatorul de cuvant al lui Obama a aratat un curriculum existent pe varsta, de la SIECUS. Subiectele pentru copii de 5-8 ani includ actul sexual vaginal, orientarea sexuala, identitatea de gen, parteneriatele intre persoane de acelasi sex, masturbarea, sarcina neintentionata, bolile cu transmitere sexuala, complicatiile HIV, transmiterea HIV, agresiunea sexuala (atingere buna / atingere rea).
Putem dezbate daca profesorul dvs. de gradul I ar trebui sa prezinte aceste subiecte in clasa, dar afirmatia anuntului, in conformitate cu programa indicata de purtatorul de cuvant al lui Obama, este adevarata.
Ori Obama nu stia ce este in curriculum-ul SIECUS si este un nebun si un idiot, sau stia si se infasoara rusinos ca victima pentru a starni indignarea falsa la McCain.
- 16/9/08, 10:15
- P_J a spus …
-
Nu cred ca Obama ar trebui sa se intample si nu este ceea ce propune proiectul de lege si nu este ceea ce se intampla in scoli. Asa ca, va rugam sa fim de acord cu buna credinta:
La gradinite nu li se invata o educatie sexuala cuprinzatoare.
Cu exceptia curriculumului pe care purtatorul de cuvant al lui Obama l-a dat ca exemplu de editie sexuala „potrivita varstei”.
- 16/09/08, 10:16 AM
- P_J a spus …
-
In ceea ce priveste „singura realizare”, aceasta pare sa fie invartire si / sau prezentare gresita.
- 16/9/08, 10:18 AM
- P_J a spus …
-
Acum putem reveni la probleme care conteaza de fapt?
- 16/9/08, 10:20 AM
-
Jim a spus …
-
ryan martinez –
Deoarece legislatia foloseste de fapt sintagma „educatie sexuala cuprinzatoare”, intregul tau comentariu nu este absolut nimic. McCain a scos fraza exacta din factura: tu esti cel care este neinformat.
Intrucat acest lucru respinge complet restul comentariului dvs. despre modul in care utilizarea sintagmei reprezinta o specie de tactica de speriere, presupun ca veti emite o retragere odata ce efectuati timpul necesar pentru a afla ceva despre subiect.
- 16/9/08, 10:23 AM
-
smgoodman a spus …
-
Ca proiect de lege legislativ pentru o adunare generala a statului, va pot spune din experienta ca anuntul McCain nu este o minciuna.
Facturile trebuie sa citeasca in ansamblu, cu exceptia cazului in care se specifica altfel. Este evident ca individul a facut schimbarea lovind „6” si inlocuind „K” nu intelege foarte bine efectul major pe care acesta l-ar avea asupra proiectului de lege.
Obama sustine ca intentia sa nu a fost cea sexuala completa pentru gradinite. Dar asta nu controleaza legal.
El, la fel ca majoritatea legiuitorilor de stat cu care lucrez regulat, nu are dreptul, in general, sa faca modificari sau chiar sa elaboreze legislatie in acest scop. Legiuitorul are un anumit scop sau intentie in minte, dar nu are idee cum sa implementeze acest efect prin legislatie. Legea se refera la precizie si detalii.
- 16/9/08, 10:24 AM
-
Roost on the Moon a spus …
-
Asteptati-l pe pastorul Jeff,
Sunt invatati la gradinite totul? Educatia lor este cuprinzatoare?
Pentru ca, daca nu sunt asa, atunci nu li se ofera „educatie sexuala cuprinzatoare”.
- 16/9/08, 10:26 AM
- a spus moara …
-
Proiectul de lege spune „cuprinzator”.
Ce este o minciuna despre asta?
Este o minciuna sa spui „stii, ar trebui sa citesti legile pentru care votezi”?
- 16/9/08, 10:27 AM
-
Jim a spus …
-
o –
Inca o data, luati-i sa citeasca ceea ce s-a discutat deja pe acest blog inainte de a va pacali.
Faptul ca proiectul de lege prevede, de fapt, ca elevii nu ar trebui sa fie suspendati sau expulzati daca parintii opteaza este o recunoastere explicita ca atat oficialii scolii, cat si colegii de clasa ii vor supune pe cei care opteaza pentru cel putin o masura de retributie / ostracizare.
Orice proiect de lege care, chiar si in propria limba, recunoaste in mod explicit ca va supune studentilor orice fel de reactii sociale sau sistemice pentru refuzul de a participa nu ar fi trebuit niciodata sa ia in considerare serioasa. Perioada.
- 16/9/08, 10:27 AM
- dbp a spus …
-
Roost, iata textul propriu al facturii …
Fiecare clasa sau curs de
educatie completa sexb 14 oferita in oricare dintre clasele K 6 pana la 12 trebuie sa
includa instructiuni cu privire la prevenirea
16 infectii cu transmitere sexuala , inclusiv prevenirea, transmiterea si raspandirea
17 a HIV SIDA.
- 16/9/08, 10:31 AM
-
Jim a spus …
-
cocos –
Ti-ai pus propriile definitii cu privire la ce trebuie sa predea copiii si cand? Stiti pentru un fapt ca aceasta ar fi exact cum avea sa fie pusa in aplicare?
In ciuda sustinerilor contrare, nu. Inca o data, o sa sfatuiesc pentru a suta oara oamenilor sa se intoarca si sa citeasca prin subiectele anterioare pe acest subiect pentru a intelege modul in care teoria devine de fapt pusa in practica si de ce o astfel de legislatie este un pericol clar si prezent pentru parintii care cred ca – mai degraba decat statisti ca Obama – ar trebui sa fie responsabili de cresterea propriilor copii.
- 16/9/08, 10:34 AM
- dbp a spus …
-
Cred ca totul depinde de sensul cuvantului cuprinzator. Poate ca McCain inseamna in orice fel este mentionat in legislatie. Sau poate el inseamna ca altfel. Ar trebui sa dam vina pe McCain pentru ca anuntul sau. spune „cuprinzator” intr-un mod infricosator? Aceasta este o critica destul de subtire.
- 16/9/08, 10:35 AM
-
Jim a spus …
-
cocos –
Incercati sa rasuciti sensul simplu al cuvintelor din legislatie pentru a se potrivi scopului vostru.
Legislatia spune ca „educatia sexuala cuprinzatoare” pentru clasele K-12 (care include gradinitele din moment ce se pare ca ati intampina probleme in a interpreta in engleza simpla astazi) Cu exceptia cazului in care aveti informatii specifice conform carora legislatia nu inseamna exact ceea ce spune sau ca a fost un fel de dactilograf, atunci trebuie sa acceptati ca ceea ce a spus anuntul McCain este 100% exact.
matrimoniale iasi public 24 http://nevcon.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/
matrimoniale magurele ilfov http://phoneboothapps.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/alba
anunturi matrimoniale cu poze http://umetech.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/arad
publi 24 matrimoniale http://brendenmersey.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/arges
matrimoniale gratis piatra neamt http://littlerockheart.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/bacau
matrimoniale buzau nehoiu http://emportal.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/bihor
matrimoniale bihor marghita http://securitiesattorney.us/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/bistrita-nasaud
raid ploiesti matrimoniale http://rhinelanderrealty.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/botosani
matrimoniale mm http://3d-catalogue.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/braila
publi24 matrimoniale mehedinti http://sywsv.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/remetea-chioarului
matrimoniale sex piatra neamt http://footcarealliance.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/remeti
matrimoniale oslo http://digitalfortherestofus.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/repedea
matrimoniale public 24 medgidia http://transparentcoffee.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/rona-de-jos
femei matrimoniale bihor http://adawebrew.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/rona-de-sus
anunturi matrimoniale gazeta de sud http://ajsllc.us/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/rozavlea
matrimoniale sc 2 http://benefitmanagementhonorroll.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/ruscova
public 24 constanta matrimoniale http://butacadivx.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/sacalaseni
matrimoniale galatii http://dokigeki.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/sacel
matrimoniale romania xxx http://theatresofla.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/salistea-de-sus
matrimoniale vaslui http://blimpworksairship.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=ematrimoniale.net/matrimoniale/maramures/salsigS-ar putea sa nu va placa, dar asta nu schimba faptele, indiferent de cat de rotativ personal doriti sa adaugati.
- 16/09/08, 10:38 AM
-
Cedarford a spus …
-
“o” opinat:
Fapt: Singurul termen „cuprinzator”, menit sa implice o cantitate deranjanta de discutii sexuale sincer la un nivel de varsta necorespunzator, este clar modificat prin faptul ca limbajul impune sa fie „adecvat varstei”.
Haw heck, este „tot mai adecvat varstei” sa petreci timp de educatie si resurse la gradinite afland despre cum oamenii cauta sa isi atinga partile private, despre modul in care partile private raspandesc ajutoarele atat in ceea ce au invatat, cat si in mod perfect „homosexual” si moduri simple prin „peepees, guri si buttholes”?
Imaginea Macro este ca Obama si democratii de stat au vrut ca sexul sa mearga de la clasa a VI-a la nivelul gradinitei, deoarece „Statul” trebuia sa faca ceea ce parintii, care ar putea fi molestati ……. nu puteau fi incredintati sa faca . Folosind conceptul Dem al profesorilor fiind mai de incredere si mai bine educati decat ceea ce decid parintii …
In tranzitie, acestia au intepenit parintii care au un concept foarte diferit a ceea ce notiuni de „atingere pee-pee, butthole homosexuale, ajutoare raspandite de fluide murdare si parintii si rudele infractionale sunt daca„ sterg in mod necorespunzator ”din unele incontinente copil…
Parintii si consiliile scolare ar trebui sa stabileasca ceea ce nu este „adecvat varstei”, nu statele sau Fed.
La fel se intampla si cu alte probleme dificile pe care parintii le prefera copiii sa aiba un nivel mai mare de maturitate inainte de a se ingreuna cu ei. Cu siguranta nu copiii de 5 si 6 ani care invata „ajutoare rele” pot fi opriti prin rularea prezervativului pe o banana.
Cu siguranta, nu sunt invatate in mod simplist alte subiecte din agenda stanga de ce razboiul este intotdeauna rau, uciderea cuiva este intotdeauna gresit.
Gradinitele nu inteleg „nuanta”. Sunt prea tineri. Ei gandesc in absolut.
Nu se maturizeaza in acelasi ritm ca unele dintre cohorte. Molestarea parintilor sau a parintilor fiind „deficitara” in predarea copiilor lor despre pericole si „varsta sexuala adecvata” pe care parintii o pot decide cel mai bine – exista in prea putine numere pentru a justifica statul care preia o astfel de educatie.
Mai ales in comparatie cu numarul mare de tineri confuzati care vin acasa, spunandu-le parintilor lor ca trebuie sa le spuna profesorilor lor daca tati isi pune sperma in urechea lor, dupa cum spune multi parinti de profesorul lor – sau mami intra si ii vede dezbracati, din cauza ca politistii ar putea avea nevoie sa-i aresteze …
- 16/9/08, 10:41 AM
- Drill SGT a spus …
-
Josh a spus … Obama a prezidat un program care a reusit sa sufle 50 de milioane de dolari in cativa ani, fara sa obtina o singura imbunatatire semnificativa in Scolile publice din Chicago
Am inteles-o ca fiind 50 de milioane dintr-o subventie si 100 de milioane de fonduri care se potrivesc cu orasul.
150 de milioane de ursi
- 16/09/08, 10:47 AM
-
Roost on the Moon a spus …
-
Multumesc pentru comentarii, Jim. In fata mea! As dori sa aud de la alti oameni acum.
Ar trebui sa dam vina pe McCain pentru ca anuntul sau. spune „cuprinzator” intr-un mod infricosator? Aceasta este o critica destul de subtire.
Nu nu nu, acesta nu este deloc un punct nitpicky.
Proiectul de lege prevede o educatie sexuala completa. Veti avea o educatie sexuala completa pana la terminarea liceului.
Nu veti fi invatat educatie sexuala completa in timp ce sunteti la gradinita. Acest lucru nu este netezirea. Acesta este punctul crucial.
Anuntul ia un cuvant pe care il foloseste proiectul de lege pentru a caracteriza educatia K-12 in ansamblu si o aplica doar clasei de gradinita. Afirmatia pe care o face, ca proiectul de lege propune predarea sexului complet pentru gradinite, este falsa.
- 16/9/08, 10:51
-
Roost on the Moon a spus …
-
Anuntul functioneaza ca un atac si din acest motiv. Nu este ca si cum as alege ceva ce este tangential.
Este infricosator exact pentru ca se pare ca Obama vrea sa spuna totul la gradinite.
Si asta este exact partea falsa.
- 16/9/08, 10:55
- Trooper York a spus …
-
INvatatorule HEY, Lasati-i acesti copii singuri!
- 16/09/08, 10:56
-
Donn a spus …
-
Am sase copii care au trecut cu totii prin sistemul scolar public. Trei au absolvit facultatea, doi sunt la facultate, iar unul este senior in liceu.
Din aceasta cauza, am avut o expunere corecta la „educatia sexuala cuprinzatoare” si am fost chiar intervievat pentru o carte despre acest subiect de catre un profesor UC Berkeley.
In toate cazurile, ne-am optat pentru copiii nostri cu varste mai mici sexuale (desi l-au luat in liceu), pentru ca am considerat ca materialul este inadecvat (si atunci cand a inceput in Jr. High)
Am citit materialul SEICUS pentru clasele K-5, si nu mi-as opri, fara indoiala, copiii, daca ar fi in acele clase.
Intr-un caz, cu fiica noastra cea mai mare, au dorit ca ea sa fie demisa in fata intregii clase si am spus ca nu, acest lucru nu este acceptabil. Scoala a sfarsit prin a face alte aranjamente, dar pot spune din experienta ca nu este usor sa infrati unitatea de sex ed.
- 16/9/08, 10:58 AM
-
Roost on the Moon a spus …
-
Pastore Jeff, tocmai am terminat de citit acel curriculum cu care ai legat.
Nu a spus lucrurile pe care le-ai spus!
Lucrurile pentru 5-8 ani sunt foarte inofensive, in mare parte genul de lucruri pe care le-ai spune fara un curriculum. Nimic despre actul sexual, asta e sigur!
- 16/09/08, 11:02
- Trooper York a spus …
-
Odihneste-te in pace, Richard Wright 15/09/08.
- 16/09/08, 11:03
-
Donn a spus …
- Acest comentariu a fost eliminat de autor.
- 16/9/08, 11:05
- sonicfrog a spus …
-
Cum poti avea o budinca daca nu-ti mananci carnea!
- 16/9/08, 11:06
-
Donn a spus …
-
MULTUMESC,
Te-am prins ref din The Wall!
Rick Wright a fost cel mai bun, iar realizarile sale vor continua pentru totdeauna.
- 16/9/08, 11:06
- sonicfrog a spus …
-
Stai nemiscat!
- 16/9/08, 11:06
- sonicfrog a spus …
-
Nu am stiut niciodata ca educatia sexuala poate deveni atat de … dezordonata.
- 16/9/08, 11:07
-
Jim a spus …
-
cocos –
Atunci spuneti-mi exact unde este scris in detaliu ce materii nu vor fi predate gradinitelor ?
Asa cum au subliniat si alti comentatori, transmiterea HIV este un subiect obligatoriu pentru toate clasele, inclusiv gradinita .
Puteti explica modul in care transmiterea HIV este invatata in mod corespunzator gradinitelor in contextul educatiei sexuale, fara a vorbi despre relatii sexuale – orale, vaginale sau de altfel?
Problema vine in acest sens: Obama a spus ca acest proiect de lege se refera doar la o atingere buna / o atingere proasta. Legislatia mentioneaza in mod specific cerintele de predare a materiilor de gradinita, care vor necesita invatarea lor cu mult mai mult decat atat si in orice caz depaseste cu mult spinul „good touch / bad touch” pe care l-a pus campania. Acest lucru face ca Obama si campania sa sa fie mincinosi in aceasta situatie.
Si totusi vrei sa critici campania lui McCain fara sa spui o vorba despre minciunile directe pe care Obama si oamenii sai le-au spus despre acest subiect? Da … ai dreptate: sa folosesti cuvinte care sa citeze citate exacte din legislatie, este gresit si dispretuitor, dar faptul ca minte cu privire la dosarul tau legislativ si sa-ti paresti adversarul cu acuzatii false pentru a-l acoperi este complet OK in cartea ta.
Da, suna ca o idee buna. Continuati sa alergati cu aceasta linie de rationament: sunt sigur ca veti convinge oamenii sa se apropie de modul dvs. de gandire in cel mai scurt timp.
- 16/09/08, 11:08
-
Necunoscut a spus …
-
Este un articol bun de York. Si Obama ar trebui sa fie fericiti oamenii vorbesc atat de mult despre acest proiect de lege, decat de acesta: Born Alive Bill
Desigur, cu moderatorii liberali, Obama va primi cardul gratuit din inchisoare.
- 16/9/08, 11:09
-
Erik Opsal a spus …
-
De cand a trecut aceasta lege, a existat de fapt un fel de reactie? Invatatorii invata de fapt gradinitele despre sex, HIV etc.? Daca ar fi, sunt sigur ca parintii s-ar fi plans si s-ar fi facut ceva in acest sens.
Proiectul de lege solicita pur si simplu sex complet ed in K-12, spunand in special ca ar trebui sa fie adecvat varstei. Se pare ca sexul cuprinzator editat pentru o gradinita nu este probabil altceva decat o atingere buna / atingere proasta si sunt sigur ca acesta este modul in care au interpretat consiliile scolare, scolile si profesorii individuali.
Ne certam aici la semantica. Este o minciuna ca Obama a sustinut un proiect de lege care solicita educatie sexuala completa pentru gradinite? Nu. Este o denaturare pentru a implica scopul absolut al proiectului de lege si singurul motiv pentru care a fost creat a fost sa invete copii de 5 ani despre sexul icky icky? Da, si asta face anuntul McCain.
- 16/9/08, 11:13 AM
-
Donn a spus …
-
Erik,
Cand vedeti cuvantul „cuprinzator”, puteti inlocui cuvantul „explicit”. Stiu asta doua moduri. Din experienta mea cu copiii mei (mentionata mai sus) si de la urmarea legaturii pe care Pastor Jeff (de asemenea, mai sus) a pus-o la dispozitie in ultimele doua zile (adica cu privire la materialul SEICUS).
- 16/09/08, 11:22 AM
-
Erik Opsal a spus …
-
Am citit indrumarile pentru copiii de 5-8 ani si imi amintesc ca am invatat aproape toate acestea in clasa a patra. M-am dovedit normal.
- 16/9/08, 11:31 AM
-
Roost on the Moon a spus …
-
Cand vedeti cuvantul „cuprinzator”, puteti inlocui cuvantul „explicit”.
Inlocuirea mentala a cuvintelor care nu sunt acolo nu pare o reteta de gandire clara.
Pastorul Jeff!
Jim!
Donn!
Iata temutul re-curricular SEICUS: SIDA / BTS pentru copiii de clasa a IV-a si mai tineri:
Nivelul 1
• Bolile cu transmitere sexuala sunt cauzate de germeni, cum ar fi bacteriile si virusurile.
• Exista multe tipuri de boli cu transmitere sexuala.
• Persoanele care nu se angajeaza in anumite comportamente nu primesc BTS.
• Un numar mic de copii se nasc cu BTS pe care le primesc de la mame in timpul sarcinii
sau nasterii.
• Cele mai frecvente cai de obtinere a unei BTS este sa participe la comportamentul sexual sau sa impartaseasca un
ac cu o alta persoana care este deja infectata cu o afectiune sexuala.
• Copiii care gasesc ace pe pamant nu trebuie sa-i atinga si sa-i spuna unui adult.
____
Acesta este taiat si lipit direct, astfel incat orice dactilografie este a lor. Asta e. Asta e tot. Nu am lasat nimic afara. Aceasta este intreaga masura a acestuia pentru copiii de 5-8 ani.
Ah, distragerea! Dar serios: incearca sa evaluezi cererea separat de sentimentele tale despre Obama si McCain.
Proiectul de lege nu incearca sa predea educatia sexuala completa la gradinite.
Doar ca nu. Cuvantul complet este acolo, dar este un adjectiv care descrie curricula in ansamblu. Am gresit?
- 16/9/08, 11:33
-
Jim a spus …
-
erik –
Proiectul de lege nu a trecut niciodata. Obama a votat pentru asta, dar a murit in cele din urma.
Daca proiectul de lege specifica „atingere buna / atingere proasta” pentru gradinite, aceasta ar putea fi o discutie diferita. Eu, si multi parinti, as avea inca o problema cu patrunderea guvernului in probleme private. Dar, din nou, aceasta ar fi o discutie diferita si, probabil, nu ar fi meritat un anunt de campanie pe aceasta tema.
Problema cu acest proiect de lege este ca nu face acest lucru. De fapt, acesta specifica o serie de alte materii care trebuie predate gradinitelor care nu sunt: a) legate de atingere sau b) in vreun fel adecvate varstei.
Ca educatia sexuala ar fi predata studentilor mai mari este relativ necontrolata (retineti ca am spus „relativ”). Partea controversata este extinderea educatiei sexuale la clasele K-5. Nu iese in evidenta doar pentru a mentiona doar partea controversata a proiectului de lege: a fost parte integranta a fiecarei campanii politice din vremuri imemoriale.
Insa, intr-adevar, controversa a izbucnit cand Obama si campania sa au incercat sa-si roteasca votul asupra proiectului de lege sustinand ca acesta a spus ceva care in mod special nu – si anume ca era vorba doar de atingere. Daca l-ar fi lasat in pace sau doar ar fi emis un comunicat de presa cu un paragraf in respingere, probabil ca n-ar fi fost inca mare lucru.
Ceea ce l-a facut mare lucru a fost ca campania lui Obama a: a) a sustinut ca McCain a mintit si b) a lansat anunturi de raspuns care au sunat pe McCain sleazy si necinstit pentru ca au atras atentia asupra unui vot de care Obama nu este deloc mandru.
Ca urmare, acum oamenii citesc proiectul de lege pentru ei insisi si de a afla ca , chiar daca gasiti anuntul initial al lui McCain incompleta , deoarece ei nu au cerut tabara lui Obama modul in care ar dori sa caracteriza votul sau, nu exista nici o indoiala ca Obama si poporul sau au s-au comportat in mod disperat in raspunsul lor.
- 16/9/08, 11:34
-
Erik Opsal a spus …
-
“Problema acestui proiect de lege este ca nu face acest lucru. De fapt, acesta specifica o serie de alte materii care trebuie predate gradinitelor care nu sunt: a) legate de atingere sau b) in vreun fel adecvat varstei. “
Roost a prezentat doar cateva dintre orientarile de mai sus, care sunt perfect adecvate varstei (in opinia mea).
Acum ne deducem doar la un argument de moralitate si nu cred ca despre asta ar trebui sa fie vorba. Chiar daca ar fi iesit sa explice intregul scop al proiectului de lege si nu a existat niciun anunt care sa-l numeasca pe McCain mincinos, ai fi multumit de explicatia lui Obama sau ai crede totusi ca vrea sa invete copii de 5 ani despre sex?
- 16/9/08, 11:40
-
Jim a spus …
-
cocos –
Mi-ai rasturnat intrebarea si apoi te-ai dublat cu taietorul si pasta:
Cele mai frecvente metode pentru ca o persoana sa obtina o afectiune sexuala este sa participe la comportamentul sexual sau sa impartaseasca un
ac cu o alta persoana care este deja infectata cu o afectiune sexuala.
1) Asadar, spuneti-mi, cum spuneti in numele lui Dumnezeu unui gradinita despre obtinerea unei BTS prin participarea la comportament sexual fara a discuta vreodata despre sex?
Chiar sunteti asa de dens? Nu poti si, daca nu iti lipsesti de educatie sexuala, stii asta bine. Ca ar trebui sa va arat acest lucru arata ca nici nu incercati sa intelegeti problema: sunteti aici pentru a-l apara pe Obama indiferent ce. Amenda. Avem asta. Ai de fapt ceva de adaugat dincolo de asta?
2) Spune-mi din nou cum este potrivit varstei sa vorbim cu gradinitele despre partajarea ace? Ce urmeaza, demonstratii la clasa?
Adica, mai … chiar ai copii? Aveti un indiciu cat de grosolan este ofensiv sa-i spuneti unui parinte ca trebuie sa-i invatati pe nevinovatul lor de 5 ani despre sex si sa traga droguri cu scuza cea mai usoara din lume ca este vorba despre prevenirea bolnavilor de SIDA? Exista un fel de epidemie de SIDA in scolile elementare care necesita acest tip de intruziune guvernamentala?
Daca nu puteti intelege aceste concepte de baza, atunci nu stiu ce sa va spun. Este doar bunul simt si, daca nu il aveti, nu va furniza nici o instructiune sau argument.
- 16/9/08, 11:42 AM
-
a spus kjbe …
-
Cu totii vedem ce vrem sa vedem, se pare. De ce aici cei mai multi ignora jumatate de duzina de aproximativ doua ori sintagma „varsta potrivita” este folosita in proiectul de lege. Anuntul poate sa nu fie o „minciuna”, dar este in mod clar inselator si este intentionat sa fie asa.
Proiectul de lege este pentru K-12, in ansamblu. Anuntul implica doar gradinita. Toate subiectele prezentate in proiectul de lege vor fi abordate intr-o maniera „adecvata varstei si dezvoltarii” in toata experienta studentilor K-12, de unde si eticheta cuprinzatoare. Potrivirea pentru varsta permite introducerea subiectelor prin timpul si metoda de predare corespunzatoare.
De asemenea, cum prevederile referitoare la atingerea nedorita nu includ posibilitatea pradatorilor sexuali? Ca parinte, mi se pare, acest lucru (atingerea nedorita) ar fi despre extinderea discutiei pentru gradinite – de la familie, prieteni sau straini. (si, de fapt, prin definitie, toate cele trei categorii nu ar fi etichetate drept pradatori sexuali?).
- 16/9/08, 11:45
-
Erik Opsal a spus …
-
Jim,
Liniile directoare sunt pentru copii de 5-8 ani, adica unele lucruri sunt invatate la 5 si altele sunt invatate la 8. Presupunerea mea este un copil de 8 ani va fi invatat acest lucru si, avand in vedere prostiile la televizor, presupun ca este un 8 ani batranul stie ce medicamente sunt.
- 16/9/08, 11:45
-
Smilin ‘Jack a spus …
-
“legislatie pentru a preda educatia sexuala completa” la gradinite “
Trebuie sa fiu de acord cu Obama ca anuntul a fost „rusinos si sincer pervers”. Nu din cauza unor chestiuni banale precum sexul, ci din cauza gramaticii atroce. Puteti invata sau puteti oferi educatie, dar nu puteti „invata educatia”.
Nu te intereseaza nici educatia sexuala – cum pot copiii nostri chiar sa invete sa citeasca si sa scrie atunci cand candidatii nostri prezidentiali afiseaza o asemenea analfabetism?
- 16/09/08, 11:55
-
washerdreyer a spus …
-
1) FALS. A fi co-sponsor nu este o „realizare”.
Dar votarea pentru a trece un proiect de lege in afara comisiei dvs., care nu a trecut legislatura peste toate, nu?
De cand a trecut aceasta lege
Nu a trecut.
De fapt, acesta specifica o serie de alte discipline care trebuie predate gradinitelor care nu sunt nici una:
Nu, nu a specificat materii care trebuie predate gradinitelor. Acesta a specificat ce trebuie inclus in orice clasa cuprinzatoare de sex, oferita in orice clasa, K-12. Nu a spus ca la gradinite trebuie sa li se ofere o clasa cuprinzatoare de sex.
- 16/9/08, 12:00
-
Jim a spus …
-
erik –
Nu as fi multumit de explicatia lui, dar se potriveste cu viziunea lui despre lume. El este un statistic clasic care crede ca guvernul stie mai bine decat parintii si ca copiii nostri trebuie protejati de a nu fi invatati altceva decat ceea ce cei care sunt responsabili de guvern vor sa le stie cand vor sa-l stie. (Cu exceptia acelor elite, ca el insusi, care isi pot permite sa plateasca 40.000 de dolari pe an pentru a se asigura ca copiii lor nu sunt supusi la ceea ce au de a face cu ceilalti oameni mici.)
M-as astepta sa nu sunt de acord cu el cu privire la aceasta viziune asupra lumii si nu ar fi deosebit de controversat daca am fi facut-o. Ma indoiesc ca chiar m-as fi deranjat sa citesc legislatia si cred ca nici pe altcineva nu i-ar fi placut.
Dar in aceeasi ordine de idei, daca ar fi raspuns in felul in care un politician mai inteligent si mai experimentat ar fi avut atunci aceasta discutie nu ar fi avut loc niciodata. Ann nu ar fi postat despre asta si pur si simplu nu ar fi crescut peste nivelul de „zgomot la sol si static” in campania electorala generala.
Ceea ce serveste pentru a evidentia este tocmai ceea ce multi oameni se plang de Obama de mult timp: el este prea mult neofit. El a aratat ca intra in panica si reactioneaza fara a tine cont de consecintele nedorite (chiar si cele care il afecteaza direct) chiar si in fata unei campanii atat de tipice inainte si inapoi, care a inceput sa fie toate si tot ce ar fi fost vreodata daca nu pentru raspunsul sau isteric [si pe care l-ar fi putut gestiona mult mai expert daca s-ar fi confruntat vreodata cu un adversar serios la o alegere inainte de aceas
Acasă Ematrimoniale A fost singura legislatie realizata de Obama „legislatie pentru a preda„ educatia...








