Lasa comentariul tau acum …
Eric
Va rugam sa incetati stereotipizarea barbatilor heterosexuali? Nu am facut niciodata relatii sexuale cu o femeie in afara unei relatii pe deplin angajate. Cand scrii aceasta scurgere decat barbatii sunt maniaci neincrezatori de sex, face femeile sa simta ca barbatii nu sunt interesati de ei daca nu punem mutarea sexului dupa 3 intalniri. Nu voi dormi cu nimeni daca nu exista doar angajament, ci un nivel mare de incredere, comunicare si intimitate emotionala. Sexul este foarte implicat in lumea mea emotionala. Am crescut intr-o casa agitata si am avut o copilarie rupta si spre deosebire de alti tipi care beau si isi droga singuri pana la moarte, am mers efectiv la terapie si am avut curajul sa ma ocup de sentimentele mele. Asta ma face diferit? Poate. Dar sa facem aceste generalizari vaste pentru a-i face pe barbati ca mine sa para retardari nedorite care nu sunt in conformitate cu obligatiile noastre evolutive este trist. In timp ce cred ca ceea ce a spus Kathryn Hephurn in regina africana, este ca natura animala este ceea ce oamenii au fost pusi pe planeta Pamant sa se ridice deasupra. Nu exista NIMIC care ma obliga sa fac sex. NIMIC. O fac doar cu oameni care dau un pericol despre mine ca fiinta umana. Dar daca propovaduiesti ca toti barbatii sunt la fel, femeile se spala pe creier sa creada ca exista ZERO exceptii de la regula. Simt ca acest lucru este gresit. Trebuie sa eradicam aceste stereotipuri invechite. In caz contrar, abuzul, trauma, miscarea meToo si nenumarate alte lucruri vor continua. Barbatii trebuie sa exceptioneze faptul ca, in timp ce dureaza doi pana la tango, ei detin in continuare cea mai mare parte a puterii la femeile noastre patriarhale, iar majoritatea femeilor continua sa fie spalate pe creier in sentimentul ca trebuie sa aiba un barbat in viata lor. nu este adevarat. ceea ce este ca natura animala este ceea ce oamenii au fost pusi pe planeta Pamant pentru a se ridica deasupra. Nu exista NIMIC care ma obliga sa fac sex. NIMIC. O fac doar cu oameni care dau un pericol despre mine ca fiinta umana. Dar daca propovaduiesti ca toti barbatii sunt la fel, femeile se spala pe creier sa creada ca exista ZERO exceptii de la regula. Simt ca acest lucru este gresit. Trebuie sa eradicam aceste stereotipuri invechite. In caz contrar, abuzul, trauma, miscarea meToo si nenumarate alte lucruri vor continua. Barbatii trebuie sa exceptioneze faptul ca, in timp ce dureaza doi pana la tango, ei detin in continuare cea mai mare parte a puterii la femeile noastre patriarhale, iar majoritatea femeilor continua sa fie spalate pe creier in a simti ca trebuie sa aiba un barbat in viata lor. nu este adevarat. ceea ce este ca natura animala este ceea ce oamenii au fost pusi pe planeta Pamant pentru a se ridica deasupra. Nu exista NIMIC care ma obliga sa fac sex. NIMIC. O fac doar cu oameni care dau un pericol despre mine ca fiinta umana. Dar daca propovaduiesti ca toti barbatii sunt la fel, femeile se spala pe creier sa creada ca exista ZERO exceptii de la regula. Simt ca acest lucru este gresit. Trebuie sa eradicam aceste stereotipuri invechite. In caz contrar, abuzul, trauma, miscarea meToo si nenumarate alte lucruri vor continua. Barbatii trebuie sa exceptioneze faptul ca, in timp ce dureaza doi pana la tango, ei detin in continuare cea mai mare parte a puterii la femeile noastre patriarhale, iar majoritatea femeilor continua sa fie spalate pe creier in sentimentul ca trebuie sa aiba un barbat in viata lor. nu este adevarat. O fac doar cu oameni care dau un pericol despre mine ca fiinta umana. Dar daca propovaduiesti ca toti barbatii sunt la fel, femeile se spala pe creier sa creada ca exista ZERO exceptii de la regula. Simt ca acest lucru este gresit. Trebuie sa eradicam aceste stereotipuri invechite. In caz contrar, abuzul, trauma, miscarea meToo si nenumarate alte lucruri vor continua. Barbatii trebuie sa exceptioneze faptul ca, in timp ce dureaza doi pana la tango, ei detin in continuare cea mai mare parte a puterii la femeile noastre patriarhale, iar majoritatea femeilor continua sa fie spalate pe creier in a simti ca trebuie sa aiba un barbat in viata lor. nu este adevarat. O fac doar cu oameni care dau un pericol despre mine ca fiinta umana. Dar daca propovaduiesti ca toti barbatii sunt la fel, femeile se spala pe creier sa creada ca exista ZERO exceptii de la regula. Simt ca acest lucru este gresit. Trebuie sa eradicam aceste stereotipuri invechite. In caz contrar, abuzul, trauma, miscarea meToo si nenumarate alte lucruri vor continua. Barbatii trebuie sa exceptioneze faptul ca, in timp ce dureaza doi pana la tango, ei detin in continuare cea mai mare parte a puterii la femeile noastre patriarhale, iar majoritatea femeilor continua sa fie spalate pe creier in a simti ca trebuie sa aiba un barbat in viata lor. nu este adevarat. miToo miscare si nenumarate alte lucruri vor continua. Barbatii trebuie sa exceptioneze faptul ca, in timp ce dureaza doi pana la tango, ei detin in continuare cea mai mare parte a puterii la femeile noastre patriarhale, iar majoritatea femeilor continua sa fie spalate pe creier in sentimentul ca trebuie sa aiba un barbat in viata lor. nu este adevarat. miToo miscare si nenumarate alte lucruri vor continua. Barbatii trebuie sa exceptioneze faptul ca, in timp ce dureaza doi pana la tango, ei detin in continuare cea mai mare parte a puterii la femeile noastre patriarhale, iar majoritatea femeilor continua sa fie spalate pe creier in sentimentul ca trebuie sa aiba un barbat in viata lor. nu este adevarat.
Raspunde 19 martie 2019, 2:38
a fost acolo, a facut asta
Poate ca raspunsul este mult mai simplu decat banuiesti. Poate ca tipul nu a gasit-o atat de atragatoare din punct de vedere sexual odata ce a cojit ceapa, ca sa zic asa. Motivul pentru care ar continua conversatiile flirtante ar fi putut fi sa evite sa vina direct si sa-i spuna ca nu era chiar atat de grozava in pat.
Raspundeti 16 octombrie 2017, ora 1:58
Dwayne Keith
Baietii mari vad sexytime la fel cum baietii mici se vad de joaca. Baietii mici se vor juca cu alti baieti destul de fericiti, dar nu toti coechipierii vor deveni un cel mai bun mugur pentru viata. Nu-mi imaginez un scenariu in care baietii devin cei mai buni prieteni, prin retinerea jocului de la alti baieti. Daca i s-a cerut sa devina cei mai buni prieteni inainte de a avea loc vreo joaca … baietii ar fi foarte motivati sa formeze un atasament de cel mai bun prieten. Ar fi foarte, foarte important pentru fiecare baietel. Femeile doresc sa existe o strategie specifica prin care acest lucru sa se intample intr-o era a legaturilor usoare. Urmand sfaturile din acest articol nu va face decat sa va aduceti in zona de prieteni, cel putin cu orice tip care are o multime de oportunitati. Acum, un tip care nu arata bine sau care nu are un nivel moderat de atractivitate pentru femei poate fi „lucrat” conform sfaturilor din acest articol. Dar un tip cu un nivel decent de atractivitate pentru majoritatea femeilor nu va fi „procurat” asa cum s-a subliniat. Problema este cu femeile in general, nu cu barbatii. Tipii sunt foarte simpli. Ceea ce vor ei nu este greu de inteles. Cu exceptia cazului in care, pana cand masa femeilor tinere din aceasta societate refuza sa se angajeze sexual fara atasamentul emotional reciproc dorit, sfaturile oferite aici nu sunt foarte utile.
Raspunde 23 iunie 2017, 14:02
cuba libre
Un „mod nou”? Nu cred. In timp ce feministele „al treilea val” imping in mod insistent ideea ca femeile tinere sunt acum toate nenorocite fericite, dornice sa se comporte ca si cum ar fi Don Draper, iata ca vii, oferindu-mi aceleasi raspunsuri in paginile „Redbook” si „Dear Abby”, in ziua respectiva. Nu ca nu sunt de acord cu tine, mai ales, dar, de asemenea, sunt o nebunie.
Raspunde 26 mai 2017, 07:52
Rabi Sherif (doamna)
Avand in vedere ca relatia sexuala este un sentiment natural atat pentru barbat, cat si pentru femeie, de ce ambele parti nu se bucura de el fara nicio forma de legatura. Nu este tot timpul o femeie care vrea o legatura profunda cu un barbat, dar i-ar putea placea lui doar pentru sex, sa se bucure de momentul cu el si sa-l lase sa plece. Nu crezi?
Raspunde 3 ianuarie 2017, 4:38
Decan
Nu este amuzant. S-ar putea ca multe lucruri sa fi fost grozave pentru tine, dar sa faci sex cu tine nu a fost? Toate femeile nu sunt egale cand vine vorba de asta … nici macar aproape … Daca totul se adauga si facem sex si asta nu se aliniaza, ghici ce … mai departe. Nu mai tine vaginul ca ceva special, nu. 4 miliarde de oameni pe acest pamant. Faceti sex, bucurati-va si daca se transforma in ceva mai mult decat grozav, daca nu .. Exista un milion de motive diferite.
Raspunde 25 septembrie 2016, 07:21
Maggie B
Multumesc tuturor baietilor … .. a fost placut sa aud parerea cinstita si nu parerea a ceea ce gandesc fetele barbatii. Cred ca acum am adevarul. Cunoasterea este putere. . Refreshing!
Raspunde 27 noiembrie 2016, 18:02
Bia
Daaaaa! In cele din urma!
Ce se intampla cu toate acestea pentru sex? Relatiile sunt diferite. Poate la vremea respectiva – chiar daca este prima intalnire – va placeti amandoi si simtiti ca fac sex. Chiar nu exista mare lucru in aceasta privinta.
Relatiile nu se refera la a fi cel controlat.
Imaginati-va daca o fata intarzie sexul, in mod intentionat (doar pentru a simti aceasta asa-numita conexiune), cand ea cedeaza si lucrurile nu s-au dovedit asa cum a crezut: poate ca sexul a fost de fapt ingrozitor, tipul dispare sau ea descopera ca are o prietena, dezamagirea ar fi mai mare SI nu a facut sex cand a simtit ca o are, degeaba.
Este o cantitate prea mare de energie investita in ceva care nu este sub controlul dvs.
Raspunde 12 iulie 2017, ora 11:03
Cocomind
Articolul FANTASTIC!
Raspunde 10 august 2016, 09:32
Cocomind
Terapeutul meu de relatie favorita absoluta recomanda femeilor sa astepte sex pana cand veti avea un angajament din partea unui barbat. Doamnelor, daca sunteti interesat de o relatie, acest lucru este critic! Acesta este un mod sigur de a vedea daca barbatii sunt interesati de tine sau ce pot obtine de la tine! Imagineaza-ti intentiile INAINTE de a face sex cu barbati; te va salva O multime de dureri de inima.
Dr. A spune ca barbatii compromit prin oferirea barbatilor femeilor un angajament, iar femeile compromit prin oferirea barbatilor sex. Daca renunti la sex inainte de angajament, nu ai putere de negociere.
Are cateva emisiuni radio care sunt editate, deoarece publicitatea aici nu este permisa!
Raspunde 10 august 2016, 09:22
Mary
Acest lucru este adevarat, ceea ce spui. Insa personal nu vad o astfel de diferenta intre a nu te angaja in fata ta si a te insela dupa angajare – ceea ce este adesea cazul. Fetele „intelepte” care se bazeaza pe toate inainte de a dormi cu un tip, de obicei, sfarsesc sa aiba o relatie, dar tipul nu-si opreste ratacirea si dupa ceva timp, fata este apelata la o figura matura matura, care tolereaza infidelitatile si sufera in tacere. Este mai bine sa fii lasat sa faci sex in conditiile tale decat sa te suprimi intotdeauna si sa actionezi conform diplomatiei.
Si nu inteleg sa ai „putere” in astfel de relatii.
Raspuns 5 august 2016, 5:27 am
Gillian
Cred ca aceasta abordare este o necesitate absoluta daca cautati cu adevarat o relatie … De ani de zile am facut sex prea devreme si brusc am fost „cu” el, adesea doar de la sfarsitul meu. Schimba dinamica unei relatii timpurii. Nu mai vezi steaguri rosii pentru ceea ce sunt … tu stabilesti din nou ca este cu tine, pentru ca te place, nu doar fa sex … astepti fiecare comunicare de la el si o definesti si o modifici pentru a demonstra ca te place ca o femeie, nu doar capacitatile tale in pat. Va justificati sa nu fiti tratat ca „o iubita”, pentru ca, bine, ati decis ca este in regula … pana la urma, sa stai impreuna priviti in ochii altora este atat de graitor ..!
… Chestia este ca nu ai NICI un fel de a sti ce se intampla cu el si nu vrei sa par disperata care se apropie de el pentru a cere relatia ta inseamna cu adevarat. De multe ori el va zambi, va spune cat de grozav sunteti si va sugereaza sa ramaneti seara (pentru mai mult sex …)
Sexul este o parte foarte importanta a unei relatii; dar este doar o parte. Cum te intelegi, asemanarile si diferentele, ce poti trece cu vederea ca nu esti sigur, daca ar trebui sa treci cu vederea ceea ce nu esti sigur, cum se ocupa de conflictul sau – sau chiar dezacordurile cu privire la unde sa mananci … Va veti bucura cu adevarat unul de celalalt dupa ce inaltimea pasiunii s-a ridicat? Radeti impreuna? Distribuie lucruri? Te simti confortabil? Fii tu si bucura-te cine este? Aceasta este o relatie. Sexul bun schimba cat de realist il vezi.
Aceasta este prima data (divortat si 47 de ani) in care am decis sa astept si sa nu pun sexul in amestec mai devreme, innoind ceea ce se intampla cu adevarat. Este un mod bun de urmat.
Apropo, am trait o multime de situatii sexuale / FWB intamplatoare, stiind bine ca este tot ce au fost. A fost o modalitate buna de a merge in acel moment din viata mea …
Raspunde 25 iulie 2016, 14:32
Ioan
Deci vrei un angajament inainte sa stii chiar daca sexul este satisfacator?
Raspunde 13 ianuarie 2020, 18:59
Nadia
Cred ca acest articol este BS complet … doar pentru ca prietena ei a intalnit un dusbag, nu inseamna ca toti barbatii gandesc la fel! Sunt atat de obosita sa i se spuna femeii ca trebuie sa tina tendintele lor sexuale pentru ca vor fi privite intr-un anumit fel … ghiciti ce, daca sunteti cu un tip care inca crede ca femeile nu au evoluat in ultimii 50 de ani, el nu valoreaza timpul tau! Sexualitatea este o problema privata si nimeni nu ar trebui sa te faca sa te simti vinovat pentru asta … stiu o multime de relatii care au inceput cu sexul si acum sunt casatorite cu copii! Sexul cunoaste pe cineva, dar intr-o alta limba … daca cineva da gres dupa ce s-a culcat cu ei, de cele mai multe ori, se datoreaza faptului ca nu s-a simtit conectat sexual si nu pentru ca ati dat afara prea curand! Daca acesta este cazul, spuneti-i sa se intoarca la mama lui !!
Raspunde 24 mai 2016, 22:03
Bia
OMG Vreau sa va imbratisez! Nimeni nu ar trebui sa se simta vinovat pentru ca a facut sex prea curand, gandindu-se ca au pierdut un tip grozav pentru ca au facut sex.
Raspunde 12 iulie 2017, ora 11:12
Arya
La ce se reduce acest lucru este: sa dormi cu un barbat nu-l va face sa vrea sa te angajeze.
Dar sa fim clar:
Un barbat care ii place cu adevarat nu va inceta sa va placa dupa sex!
Un barbat care vrea doar sex te va parasi dupa ce va primi ce vrea.
Sexul este o modalitate de a vedea culorile adevarate ale unui barbat. Nu intotdeauna cel mai bun mod, dar suficient de bun pentru acele vremuri excitante. Nu lasa pe NICIODA sa te faca sa te simti mai putin femeie pentru ca „a renuntat prea devreme”.
Raspunde 23 februarie 2016, 20:46
Eric Charles
De acord.
O modalitate foarte usoara de a vedea adevarate culori de tip este sa arati …
Adica, in loc sa privesti un tip ca un fel de „poarta de acces” pentru a avea o relatie, petreci timp cu el si te bucuri de experienta la valoarea nominala.
Daca va place sa petreceti timp cu el, minunat – petreceti mai mult timp cu el. Daca nu, nu petreci mai mult timp cu el.
In majoritatea cazurilor de pe acest site, vad ca femeile se comporta ca si cum o relatie ar rezolva toate problemele lor, le face fericite, le fac sa se simta complete, le fac sa se simta demne, le fac sa se simta bine cu ele insele, etc.
… si asa ii trateaza pe baieti de parca ar avea acces la aceasta experienta de relatie uimitoare, iar femeile incearca cu disperare sa-l castige, asa ca „ii da” ei.
Problema este… nu exista asa ceva. Baietii nu va retin nimic de la dvs. … si cu siguranta nu va retin fericirea, integralitatea, simtul valorii etc.
Atunci cand o femeie vrea sa „castige” un tip, este o propunere pierduta sa incepi. Cand crezi ca retine ceva uimitor pe care vrei sa-l obtii, vei pierde. In cel mai bun caz, vei trata timpul cu el ca un „mijloc spre sfarsit”, astfel incat sa poti obtine in cele din urma relatia ta (un mod dezumanizant si foarte deconectat de a trata cu cineva) si, in cel mai rau caz, vei urmari fara minte. ceva care nu exista si care se prezinta cu orice tip care nu „iti da” acel lucru mistic.
Atunci cand o femeie nu este insetata de o relatie, dar este inca deschisa la intalniri, ea poate petrece timp cu un tip si sa se bucure de ea la valoarea nominala. Va putea vedea clar cine este si cum se simte cand se afla cu el, fara a o denatura intr-o fictiune mentala a „ceea ce ar putea fi…”. Cand petreci timp cu oamenii si te bucuri de valoarea nominala, nimic mai mult, este destul de usor sa vezi culorile adevarate ale cuiva – trebuie doar sa nu fii insetat sa „obtii ceva” de la ei.
Raspunde 24 februarie 2016, 10:40
Gg
Articol excelent .. Asta foloseste creierul chiar acolo;)
Raspuns 5 februarie 2016, 14:54
Aneeza
este foarte dragut, dar sexul este personal in viata, nimeni nu poate explica in cuvinte
Raspunde 27 ianuarie 2016, ora 05:38
Vamsi
wow gratar articol, nu-mi pot imagina ca acest tip de abilitate de scriere va avea ..
Raspunde 31 decembrie 2015, 1:26 pm
Alex Manzino
„Scuza-ti ca esti foarte gresit. Fii cultivat si scoate-ti capul din fundul tau b / c majoritatea femeilor din ziua de azi nu sunt asa. Va rugam sa nu mai raspanditi ignoranta.
Raspuns 19 decembrie 2015, 18:27
Jason
Sabrina Alexis este la fata locului in acest articol. Sunt o varsta de 60 de ani care a petrecut cea mai buna parte de 15 ani incercand sa impresioneze aceste idei fiicei mele pe masura ce creste.
Raspundeti 18 noiembrie 2015, ora 11:52
schmeper mcschmeperton
Ai facut bine pentru un articol de genul acesta, dar au fost cateva greseli fulguratoare.
Primul, folosesti generalizari americane bazate pe gen. credinte, vibratii, cultura, toate se incadreaza in imagine, sunt neincetate stereotipurile moarte depasite si disparute ale „baietilor sunt asa, fetele sunt asa” nu apartin unei conversatii de genul acesta, daca incerci sa fii inteligent si mai mult realist definitiv. Exista multe diferente intre oameni si vibratii, iar genul nu face nimic pentru a defini modul in care cineva vrea sa se raporteze la celalalt. Este nevoie de ceva mai multa munca pentru a defini parametrii de la ce ar putea lucra o persoana ca sablon de operare, daca incercati sa oferiti o ipotetica juxtapunere a partenerilor romantici interactivi, dar va face prezentarea de ansamblu si ipoteza pe care doriti sa o oferiti mult mai bogata si mai exacta daca va luati putin timp in plus pentru a oferi diferitii parametri ai modusului ipotetic modus operandi al oamenilor care se vor cunoaste. Va rugam sa cititi Margret mead pentru mai multe informatii despre acest aspect.
In al doilea rand, ai ratat cateva puncte cheie greu de citit.
In sectiunea in care ai spus: „Tipul meu cu prietenul meu nu a fost niciodata investit in ea. Da, a fost atras si oarecum interesat, dar dupa ce sexul a fost in amestec, a pierdut interesul de a urmari lucrurile in continuare. De ce ar trebui sa o scoata la date si vin frumos si sa o ia cand o poate suna la 1 dimineata, cand se simte excitat si isi satisface nevoile? –
Cred ca ti-ai pierdut o informatie esentiala. Sunt destul de sigur ca acest domn in cauza a avut indoielile sale despre ea deja la a 3-a intalnire si nu eram sigur unde sa merg. Dupa ce a aparut, s-ar putea ca intimitatea sa fie disponibila, incat chiar el a decis sa vada doar daca a ajutat, si apoi a constatat ca doar si-a solidificat sentimentele ca el chiar nu-i pasa de ea, in sensul ca mai vrea sa continue relatia. . Nu este faptul ca sexul a stricat nimic, tot ce a facut este sa ofere claritate si sa consolideze o indoiala si o retinere preexistenta. Odata ce capetele mai clare au fost disponibile, iar aburul s-a incheiat, s-a gandit probabil, rahat, doar nu simt acea legatura pe care mi-o doream.
In the followup it was probably just a case of saying well, we could fool around and it’s an easier access than starting fresh…. but knowing all along that it wouldn’t produce the love they were hoping for of either partner. Which really kind of sucks, but I’m pretty sure that’s the dynamic at place. If they had held out past that intense urge to merge, and just said hey I dig you but I want to hold off on that… they probably would have then had a few more conversations and realized that the big spark wasn’t there.
Cealalta parte este ca am observat acest caiet de mesaje text ca mijloc de comunicare. Textingul contine mai putin de 8 la suta din modul in care comunicam. 80-85 la suta este non-verbal. Asadar, cand luati in considerare asta, chiar si cand auziti pe cineva, este inca usor sa intelegeti gresit ceva … .. chiar si cand puteti auzi vibratiile putin mai clare, textul fiind un mod de a incerca sa interactionati cu cineva ca esti fierbinte asa. este intr-adevar un imens esec. Adica asta mai mult ca o epidemie generationala care dauneaza relatiilor. Daca intr-adevar sapati pe cineva si doriti cu adevarat sa faceti ca interactiunile dvs. sa aiba cea mai buna sansa maxima de fericire, atunci doriti cu adevarat sa va asigurati ca nu exista loc pentru eroare sau comunicare gresita. Salvati o scurtatura lenesa de pui ca un mesaj text pentru ceva pe care il faceti, in timp ce sunteti mult mai familiari intre voi, iar familiaritatea si dragostea ta pot completa mesajele celuilalt cu vibratiile potrivite si naratiunea interioara. ATAT si numai atunci este poate bine, pentru lucruri marunte, din cand in cand, odata ce te simti solid si fericit si poti interactiona asa ceva mai in siguranta, fara a bate prea mult barca.
In caz contrar, ai avut cateva idei frumoase si apreciez ca incercati sa discutati acest subiect. Iti doresc dragoste, mila si compasiune.
Raspunde 1 noiembrie 2015, ora 3:40
michael Thomas
Ca barbat, pot spune ca s-a inselat BAD cu acest tip. NICIODATA nu ar fi trebuit sa renunte NICIODATA la bunuri atat de curand, sunt casatorita de 25 de ani (anul acesta), iar sotia mea m-a facut sa muncesc pentru deliciul, a fost aproximativ o luna de a fi impreuna aproape zilnic, si credeti-ma cand spun ca am incercat sa intru in chilotii ei cu toate sansele pe care le-am putut, acum nu ma intelege gresit, ne-am imbracat si am facut, dar cand am mers pentru omerun ea, atat de usor mi-a miscat mana si mi-a spus „ah ah ah SLOW DOWN borcan” .. si bineinteles ca am fost ca Homer ”DOAH” (palma de frunte) de fiecare data .. DAR pot sincer sa spun ca a meritat bine .. facandu-ma sa astept ca a facut-o cateva lucruri, un lucru pe care l-a facut a fost sa ma faca sa-mi dau seama ca NU era un HO usor. (material major. casatorit) un alt lucru a fost ca nu am putut intra in chilotii ei am fost obligat sa o cunosc. nu este un lucru rau, dar la 19 ESTE un lucru greu de facut. a trece peste gandurile sexuale constante este o misiune in sine si fericit sa spun misiunea indeplinita, m-am indragostit de TINE si apoi m-am indragostit de LUST .. care BTW este cel mai bun mod … construiti o fundatie solida .. dupa 25 de ani Sunt inca in dragoste si LUST cu ea .. si ii atribuiesc asta chiar la inceputul relatiei noastre … daca o femeie doreste ca un barbat sa se indragosteasca de ea … fa-l sa astepte .. daca ramane in jurul lui, este un pastrator si daca nu, El nu a meritat timpul oricum … …
Raspunde 29 septembrie 2015, 19:00
JACK
Ce zici sa te casatoresti cu dulceata ta inainte sa faci sex cu el. Va pot promite ca veti gasi modalitati de a va placeste unii pe altii daca va pastrati o minte deschisa si faceti cateva lecturi impreuna. Angajamentul va va anula peste orice patch-uri dure pana cand veti descoperi totul.
Raspunde 1 septembrie 2015, 03:37
Michael
Eu, sunt un tip. De obicei stiu dupa 5 min daca vreau sa fac sex cu o femeie si dupa 1-2 ore daca o relatie este in imagine. Daca da / da, nu conteaza cat timp pana la sex. Daca este da / nu, voi incerca sa fac sex pentru restul datei si apoi sa o scot. Unii tipi incearca mai mult, dar prefer sa aiba o sansa da / da in urmatoarea data.
Deci, practic, nu va obsedati de sex (atat de mult).
Raspunde 24 august 2015, 14:44
Frekki
Am mers la un colegiu cu 7 fete catolice pentru fiecare tip. Cel putin jumatate din fete voiau sa-l „piarda” ca acum. Am fost complet, a cerut aceasta favoare de mai multe ori. Am cazut o data, pentru ca mi-a placut foarte mult fata. pana la urma, nu voia decat sa o piarda. Motivul pentru care am reusit sa rezist atat de usor, este ca stiam ca fetele si-ar dori mai mult sexul decat eram dispus sa le dau. Sexul a fost usor de obtinut, dragostea a fost mult mai grea si nu sunt un exploatator. Sunt casatorita cu cel mai bun prieten al meu si ne uitam la o pensionare minunata dupa patru copii frumosi.
Fetelor, asteptati-o. Un barbat adevarat care merita timpul tau, va dori sa-si petreaca alaturi de tine chiar si fara sex. Am cunoscut-o pe sotia mea timp de 3 ani ca o buna prietena inainte de a rasarit asupra mea, pentru a o intalni. Toata viata ta este inaintea ta, merita sa astepti.
Raspundeti 21 august 2015, 22:31
Thefashionistachic
sunt de acord
Raspunde 10 februarie 2016, 16:59
Michael DB
Cred, multi isi dau seama de adevarurile exprimate aici. Dar, numai atunci cand este bine explicat asa, ne ajuta intelegerea.
Am ajuns insa la acest lucru, ca un barbat mai in varsta (pensionar + varsta) sunt singur si vreau sa raman, nelinistit de o relatie angajata. Ceea ce are mai mult sens la o varsta mai tanara.
Raspundeti 21 august 2015, ora 17:33
Kiesha
Mare articol. Am incercat sa explic aceasta teorie baietilor pe care ii intalnesc si prietenilor mei. Folosesc totusi cuvantul „celibatish” pe care l-ai pus in cuvinte grozave !! Nu exista nicio cronologie pentru sex, este doar atunci cand simt ca este de fapt corect. Si pot simti bucati din sufletul lor.
Raspunde 4 august 2015, ora 12:27
carla
Adora acest articol!
Raspunde 15 iunie 2015, 20:35
Eric Charles
Am legat de acest articol astazi, asa ca am vrut sa-mi impartasesc gandurile despre momentul in care sa dorm cu un tip …
Raspunsul meu: fa-o cand vrei. Atunci cand te hotarasti sa te culci cu un tip este afacerea ta si in mod absolut, pozitiv, 100% nu iti vor strica sansele pentru o relatie pe termen lung angajata cu el.
Singura regula de precautie este aceea ca nu te culci cu un tip, deoarece crezi ca te va puncta puncte brownie cu el sau cumva te va apropia de o relatie cu el. Nu va fi. Dar nici nu iti vor strica sansele.
Sexul si potentialul relatiei sunt doua probleme complet separate … nu lasa pe nimeni sa te pacaleasca sa creada ca altfel.
Raspunde 13 iunie 2015, 20:46
Thefashionistachic
Eric, esti intr-o relatie pe termen lung?
Raspunde 10 februarie 2016, 16:57
Barry Soetoro
Cand spune asa!
Raspunde 14 aprilie 2015, 07:21
vaso
Sunt total confuz, deoarece exista atat de multe opinii diferite. Am avut o prima intalnire cu un tip care am 48 de ani, iar el are 49 de ani. Se pare ca suntem foarte atrasi unul de celalalt si se pare ca amandoi ne dorim o relatie serioasa. Dar este evident ca vrea sex, dar sunt prea speriat sa fac asta prea repede. Categoric nu va fi data urmatoare, dar atunci? Orice sfat ar fi minunat!
Raspunde 24 martie 2015, ora 05:35
CaliGirl39
Probabil ca nu mai trebuie sa stiti pentru acest tip, dar vreau sa spun un lucru despre „a te simti confuz”. Pe aceasta tema (si in lumea reala) exista multe sfaturi / standarde sexuale diferite pe aceasta intrebare si am ajuns sa realizez ca este o decizie personala. Fiecare dintre noi ar trebui sa avem propriul nostru standard sau „regula generala” bazat pe ce inseamna sexul pentru noi, cine suntem si ceea ce cautam. Fac sex cand ma simt suficient de confortabil pentru a afirma ce vreau in pat (pentru ca fac sex pentru mine, nu pentru el). Cand ma simt confortabil se intampla in medie aproximativ 3 intalniri – # care a devenit „regula generala” pentru multe femei in aceste zile, asa ca se pare ca prietenele mele si eu facem acelasi lucru, dar nu suntem. Sincer, cred ca ei (si multe femei care traiesc in orasele mari), pur si simplu merg cu ceea ce cred ca doreste tipul sau ce cred ei ca toata lumea face si a 3-a data este doar un standard arbitrar. Pentru mine, cand fac sex cand ma simt pregatit cu ACEST tip, ma face sa ma simt mai controlat.
Raspunde 4 august 2015, 11:19
Max
Sabrina, sfat dragut, dar calareste in fata comportamentului comun al femeilor din secolul XXI, miscarea feminista si mesageria gasita in cele mai populare muzici si culturi media si in pauza de primavara, LOL. Femeile de astazi sunt foarte agresive, cunosc putine granite. Ei vad barbatii de succes ca trofee, la fel cum barbatii vad femeile frumoase ca trofee. Femeile vor sa se poata lauda prietenelor lor despre barbatii pe care-i obtin la fel cum fac barbatii despre femeile pe care le obtin; nu este nimic nou. Si femeile folosesc adesea sexul ca pe o ademenire pentru a obtine barbatul pe care si-l doresc … Si majoritatea barbatilor nu vor spune nu. Pastrarea unui barbat este o poveste diferita.
Sexul si cat de curand voi copula cu o femeie conteaza putin. Ceea ce conteaza cel mai mult sunt lucruri care nu au nicio legatura cu sexul. E distractiva? Ma face sa rad? Sunt mandru sa fiu alaturi de ea? Este o persoana cu caracter bun? Este responsabila si isi creeaza o viata proprie cu obiective si impliniri. Este amabila si hranitoare? Este inteligenta? Creative? Elegant? Articulat? Aproape de familia ei? Va face o mama minunata pentru copiii mei? Aceasta din urma este uriasa, dar a carei importanta este trecuta cu vederea de majoritatea femeilor.
Draga ego-maniacala, absorbita de sine, regine obsesii ale telefonului mobil si credinta ca doar pentru ca au un vagin vor reusi in lume si pot primi tot ce vor de la barbati, nu pot trece de franghia mea de catifea. Oh, ne putem distra o noapte, poate doua, dar aceste femei nu ofera nimic pe care il doreste un barbat de calitate. Din pacate, prea multe femei se potrivesc cu aceasta descriere aici, in Beverly Hills din Los Angeles.
Cand o fata decide sa renunte la ea, nu a influentat niciodata sentimentele mele despre o fata si daca avem sau nu un viitor. Dar, asa cum le spun tuturor prietenelor mele de sex feminin, faceti-va cea mai buna femeie pe care o puteti fi si va veti ridica deasupra jucatorilor, pierderilor, indezirabile si barbatilor de calitate, cu intentie serioasa, vor fi in cautarea fierbinte. Toata lumea isi doreste tot ce poate obtine, asa ca de ce sa nu fii cea mai buna persoana pe care poti fi; recompensele sunt minunate.
Raspunde 30 decembrie 2014, 6:08
zoe
Lucruri bune, mi-au placut, au avut mult sens, multumesc.
Reimprospatoarea pentru a cunoaste acolo oameni ca tine!
Raspunde 26 decembrie 2014, ora 12:42
Laura
Un articol bun si adevarat. Odata ce l-am lasat pe prietenul meu sa ma aiba pe toti, a avut loc schimbarea puterii. Acum este capabil sa controleze cand si cum o face din nou, iar asta nu mi-am dorit.
Raspunde 26 decembrie 2014, 20:00
Barbara JO
„Nicio fata nu a pierdut niciodata interesul cu un tip pentru ca a dormit cu el la prima intalnire.” Intr-adevar? Va rog sa-mi permiteti sa rad, dar sa va respect dreptul la propriile ganduri si exprimare. Stiti aceasta afirmatie, „Dimensiunea nu conteaza?” Simtul purist al unei minciuni care a fost impins asupra femeilor generatie in generatie pentru a proteja ego-ul barbatilor in societatea noastra patriarhala. Multe femei au dat jos pantalonii si au fost dezamagiti in mare masura de ceea ce i se ofera. Imi pare rau baieti. Onestitatea este importanta si la fel si dimensiunea. Orice peste o lungime de 7 ″ va asigura de obicei o oportunitate de repetare. Peste 8 ″ si va vom implora pentru urmatoarea data cat mai curand posibil !!
Barbara
Raspunde 20 decembrie 2014, 1:12 am
Max
Barbara Jo, Ca barbat care a cunoscut multe, multe femei, va pot asigura ca majoritatea femeilor nu pot face fata dimensiunilor pe care le mentionati. In consecinta, satisfacerea iubirii este dificila din cauza durerii si a disconfortului cand incercati sa adapostiti un barbat atat de bine inzestrat, stiu. Poate doriti sa va referiti la cateva reviste medicale despre marimea medie a organelor sexuale. Pe de alta parte, exista vagine uriase la fel cum exista penisuri uriase, natura se acomodeaza. Imi pare rau pentru tine daca iti alegi barbatii in functie de marimea penisului lor, mai degraba decat de dimensiunea creierului si a inimii lor … Se pare ca nu stii ca sexul cel mai bun este legat de aceste doua organe, nu de vagin sau penisul.
Raspunde 30 decembrie 2014, 05:09
raza
Uau, doamnelor, este foarte simplu. Sexul nu are nicio legatura cu relatiile.
Femeile trec cu vederea multi tipi (de exemplu, baietii draguti) inainte de a se stabili cu un barbat, iar baietii trec cu vederea multe femei, inainte de a se stabili cu unul. Acum, la fel se intampla ca barbatii sa aiba o conducere sexuala mai puternica decat femeile: ei pot face sex cu cei trecuti cu vederea.
Asa ca il puteti face sa astepte 6 luni si el ar disparea in continuare, sau sa-l renunte la a treia intalnire si tot te poti casatori. Din nou, sexul nu are legatura cu faptul daca alegem sa ramanem cu cineva sau nu (in afara de exceptiile extreme).
Raspunde 10 octombrie 2014, 22:42
Serena
Fac o cantitate corecta de intalniri online. Prin urmare, prima intalnire este prima data cand ii intalnesc fata in fata. Consider ca timpul este aproape o consultatie. Se pot prezenta excelent pe hartie, dar exista chimie reala? Pentru ca pana la urma, este intotdeauna vorba de chimie! Cred ca asta face ca intregul „sa ma culc cu ei la prima intalnire?” candary mai complex. Sincer, s-a intamplat o singura data pentru mine si nu vad ca apare din nou. Daca ne place unul pe celalalt, poate mai astepta o data! Nu pentru ca ma ocup de o premisa similara articolului, ci pentru ca mi-ar placea sa le cunosc mai mult de 3 ore inainte de a le scoate!
In general, daca dormiti sau nu cu cineva imediat (aplicabil ambelor sexe), cred ca depinde cu adevarat de ceea ce ne dorim. Daca suntem in cautarea unui GF / BF, atunci nu este nimic rau in a merge incet. Adica, zilele de inceput alaturi de un iubit sunt lucrurile BUNE, lucrurile de gustat. Poate asta inseamna sa dormim impreuna la data de trei, poate ca se apropie, dar ceea ce conteaza cel mai mult este conectarea si distractia. Bucurati-va de energia acestei persoane, atingere si altele. Viata este scurta, distreaza-te si nu te gandi prea mult!
Raspunde 13 septembrie 2014, 14:02
Alexandra
Multumesc mult pentru articol, ma intalnesc cu cativa tipi si pentru mine este foarte important sa fiu clar despre gandul real in mintea lui
Salutari
Raspundeti 21 august 2014, 9:56
Chris
Acest articol nu reuseste sa incerce sa fie mai profund decat o clatita pe o problema care intr-adevar nu este un mare secret profund.
Autorul are o idee despre ceea ce crede ca constituie majoritatea naturilor umane ale oamenilor – barbatii la fel de cuceritori competitivi, iar femeile ca … bimbos? Desi sunt de acord ca surprinderea ideilor dintr-o perceptie a ceea ce este „normal” sau „majoritatea” este la fel de utila ca si tu in acest context, este corecta ideea ei despre „norma”? In invitatia ei, ea o prezinta ca si cum majoritatea barbatilor sunt bagati de peste 30 de parteneri pe an, aproape toti acestia sunt aceste femei care plang in inghetata lor pentru ca nu a sunat.
Iata perceptia mea despre „norma”:
Barbatii care pleaca curand dupa prima relatie sexuala cu o femeie noua, nu o gasesc pur si simplu suficient de atragatoare sau compatibile pentru a dori sa investeasca energie emotionala in relatie. Si in multe privinte, acest lucru nu poate fi descoperit pana cand „am fost acolo, am facut asta”. Da, in unele cazuri s-ar putea sa ramanem in continuare pentru sex, deoarece un partener disponibil, dar de calitate scazuta, este adesea mai bun decat lungile perioade de sarbatoare. Marea majoritate dintre noi (da, majoritate) nu obtin aproape volumul mare de parteneri sexuali pe care autorul pare sa-si imagineze. Mai mult, contrar mitului ca un tip nu face niciodata sex rau – avem mai mult sex rau decat bine. Am pierdut de mult timp din cate femei nu au habar de ceea ce fac.
Case in point – tipul o intalneste pe fata, o intalneste intr-o noapte, face sex cu ea. Se dovedeste a fi fantastic si este super atragator din punct de vedere estetic. Apoi alearga? Desigur ca nu. El va pune la dispozitie un raport mai mare de neplaceri si probleme de personalitate din partea celorlalte femei pentru a continua accesul la sexul ei. Daca are o personalitate suficient de decenta, poate crede chiar ca este indragostit. Suna familiar? Multe femei sunt asa, desigur – nu este in niciun caz o strategie exclusiva pentru barbati.
Deci, care este solutia? Nu este chiar atat de diferit de ceea ce concluzioneaza autorul, dar din motive complet diferite. Construiti o relatie cu persoana – cunoasteti-va la un nivel mai profund. Oamenii fac asta, nu pentru ca au evitat sa faca sex intre ei, ci pentru ca persoana despre care invata este de fapt … asteptati-o … interesant !!!
Deci, exista diferite rezultate posibile bazate atat pe „personalitate” cat si pe sex:
1) Ai doar una sau cateva intalniri cu un tip, faci sex, el nu suna. Motiv: sexul a fost rau si pur si simplu nu erati interesant.
2) Ai o perioada medie de timp cu tipul si el sfarseste prin bail. Fie sexul a fost bun, ceea ce l-a mentinut mai mult decat personalitatea dvs. justificata, sau personalitatea dvs. a fost buna, dar sexul a esuat in cele din urma, care in cele din urma l-a alungat. Daca ambele ar fi de fapt bune … vezi mai jos.
3) Un tip este cu tine de foarte mult timp … suna ca si cum ai avea combinatia castigatoare de sex si personalitati compatibile! Felicitari, poate va veti angaja chiar pe viata!
Desigur, exista cel putin 3 miliarde sau mai multe exceptii de la aceste reguli generale. De exemplu, unii oameni sunt atat de singuri incat vor pune in legatura cu cineva de care nu sunt atrasi sau nu gasesc o personalitate intelepta incompatibila, dar aceasta persoana care le ofera atentie, asa ca raman intr-o relatie saraca. Sau, pentru un alt exemplu – in general, persoanele care sustin ca „sexul nu este atat de important pentru ei”, fie se potrivesc cu sexul rau / mediocru, fie au ajuns la o varsta in care nivelurile de hormoni sunt bine epuizate.
Chiar nu este deosebit de complicat.
Raspuns 5 august 2014, 04:48
Ignatie
Sunt total de acord cu tine! Tocmai am avut o intalnire cu o fata care pretindea sa nu fie ca alte fete „usoare”. Am raspuns cu: femeile iubesc sexul la fel de mult ca si barbatii. Daca o femeie se simte de parca ar vrea sa faca sex, faceti-o din toate punctele de vedere. Incurajez femeile sa faca sex cat mai des. Cele doua partide beneficiaza de ea. Mai mult sex = oameni mai putin frustrati.
Nu pot doar sa inteleg de ce a crezut ca valoarea ei va creste usor, respingand in mod constant progresele mele de a escalada fizic lucrurile. Nu am sarutat pana la a doua intalnire. Nu sunt amator cand vine vorba de seductie. Dar acest lucru este pur si simplu trist. Tocmai am pierdut atractia fata de ea din cauza comportamentului ei copilaresc si prudent. A actiona ca si cum ar fi un fel de sfant care se salveaza. A actiona ca si sexul important este o compensare. Stim cu totii ca sexul se simte uimitor .. De ce sa negi asta! Doar te face sa pari prost in ochii mei.
Nu vad nevoia sa o intreb la a treia intalnire. De ce sa te deranjeze daca respinge activ toata progresia spre intimitate. Ii ating corpul doar pentru a i se spune sa o taie sau sa se opreasca. Incercati sa abordati acea cantitate de respingere 2 date la rand. Sunt un tip btw cu aspect bun si rupt. Pentru mine nu are niciun sens. Exista o diferenta intre obisnuit-greu de obtinut si daruire si actiune neinteresata. Asta imi spune senzatia mea de intestin. Dar am sapat.
Ei bine, am ajuns la concluzia ca nu este interesata, dar ma tine in preajma pentru validare sau favoruri. Fie o relatie progreseaza, fie se opreste si moare.
O femeie care foloseste sexul ca instrument de manipulare va esua daca sexul pe care il ofera este rau. Ca sa nu mai vorbim daca iti ofera un test de rahat constant si ca esti prost in privinta intimitatii. Cand intr-un final reuseste sa o bat, el va evalua valoarea ei ca partener (sexual). In cazul in care ea suge personalitate – si in mod sexual, nu exista nici un insentiv pentru a ramane pentru o lunga traiectorie. Mai bine aflati cat mai curand posibil daca sunteti compatibil.
Motivul pentru care aceste femei se trag in picior este ca ei cred ca baietii vor doar sex. Uitand ca un tip se va intoarce pentru mai mult este ca are o personalitate placuta si este deschis sexual. Toate relatiile mele au inceput sa lovesc fetele la prima sau a doua intalnire. Lucrurile nu au decurs, deoarece fie ea era lenesa in pat, nu arata suficient de bine sau era putina / lipsita de respect fata de mine.
Uneori am stat mai mult din cauza sexului. Asa cum ati spus, este mai bine sa aveti acces facil la relatii sexuale cu un partener care nu va place mai ales decat sa indurati o vraja uscata. Vrem tovarasie, vrem dragoste, vrem aventura!
Dar femeile uita ca, de asemenea, trebuie sa aduca valoare mesei. Doar pentru ca ai un vagin nu inseamna ca esti setat. Majoritatea femeilor nu reusesc sa lucreze singure. Banuiesc ca un barbat care se pricepe cu femeile, isi pusese multe ore lucrand pe sine. Majoritatea femeilor cred ca nu trebuie sa faca rahat pentru a atrage un barbat de calitate. Dreptul!
Raspunde 7 august 2014, 6:53 am
RRR
„Nicio fata nu a pierdut niciodata interesul pentru un tip, deoarece el a dormit cu ea la prima intalnire, in timp ce baietii isi pierd interesul pentru fete tot timpul pentru ca a renuntat prea curand”
Ummmm, este nevoie de doi pana la sex, nu? Deci, daca un tip a facut relatii sexuale cu o femeie la o prima intalnire si el isi pierde interesul pentru ca „a renuntat prea curand”, este un ipocrit sangeros si, cu siguranta, nu vrei sa te ocupi de un astfel de grup, nu-i asa?
Sexul nu este oricum ceva pe care femeile trebuie sa „renunte”, aceasta formulare este redusa. Intotdeauna am crezut ca femeile sunt fiinte umane autonome capabile sa simta excitare si sa decida singure ca vor sa faca sex.
Raspunde 19 iulie 2014, 4:28
jack sprat
„Cert este ca barbatii nu apreciaza ca ceea ce percep este usor si usor disponibil pentru toti ceilalti barbati. Cand dormi cu un tip inainte sa-l cunosti cu adevarat, este usor pentru el sa presupuna ca orice alt tip ar fi putut sa o faca. “
Nu este atat de mult incat trebuie sa credem ca suntem unici. Este ca ne dam seama ca vei fi la fel de usor pentru urmatorul tip care vine. Nu ca e ceva in neregula cu asta; Acest tip se pare ca nu arata nici o gelozie nejustificata.
Experienta le-a invatat pe femei ca barbatii pot deveni si raman intimi, chiar in timp ce insela.
descarcare filme porno http://www.salink.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/
porno politiste http://godstream.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/
porno hd free http://www.bvitouristboard.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/
porno xxx.com http://www.coresurfshop.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/amatori
actrite porno romania http://wmdcampus.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/anal
mature porno granny boots http://mortgage.sotfonic.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/asiatice
porno\ http://tedwhite.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/beeg
secvente porno http://www.floridahairtransplant.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/blonde
filme porno pozitia misionarului http://ma-sa-to.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/brazzers
filme porno cu mame http://www.eserra.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/brunete
masaj porno http://pinnacleleasing.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/chaturbate
star wars porno http://gamesshop24.eroticgreetingcards.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/unchiul-isi-drogheaza-nepoata-si-dupa-o-fute
porno spania http://floridagift.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/suge-pula-la-petrecere-cand-n-o-vede-nimeni
filme porno cu floci http://tbspeaker.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/mama-si-fiica-au-parte-de-un-futai-umed
cenusareasa film porno http://www.unionhotel.us/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/avocatul-elibereaza-tarfa-dupa-ce-i-da-la-muie
filme porno la doctor http://alienmix.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/scolarita-zambeste-pana-cand-ii-se-distruge-anusul
mature sex porno http://i-fixit.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/se-fut-in-cur-cu-strainii-in-cadrul-unui-joc
alexandra ionela rusu porno http://wops.yorkiepuppies.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/antrenoare-de-fitness-este-fututa-in-cur
mobil porno http://www.familydollar.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/rusoiaca-doritoare-de-pula-ii-calareste-pula-fiului
filme porno pics https://topmagov.com/redirect?url=https://adult69.ro/scolarita-fututa-geme-de-placere
Experienta le-a invatat barbatilor ca femeile nu pot. Majoritatea barbatilor care insala * nu cauta sa plece. Majoritatea femeilor care insala * cauta pasuni mai ecologice, indiferent cat de multe dintre ele neaga acest lucru.
Asta nu inseamna ca aprob oamenii care insala. Nu o fac. Dar regulile generale tin in continuare.
* „Cheat” aici nu este neaparat peiorativ. Poate insemna doar o relatie deschisa formal sau informal.
Raspuns 15 iulie 2014, 10:19 pm
Mike
Bine zis!
Raspunde 12 iulie 2014, 12:28
Jude
totul suna foarte WASP american. aceiasi oameni care stau in jurul petrecerilor de cocktail vorbind despre cate calorii pot manca … oameni care nu locuiesc cu adevarat in simturile lor … poarta genti genti scumpe. scrierea nu putea fi edificatoare decat pentru persoanele care sunt capul moreso decat corpul.
Raspunde 11 iulie 2014, 13:25
jack sprat
Si tu esti un estet care se prezinta ca un primitiv. Coloreaza-ma neimpresionat de poseuri. Sau orice alt mod de decadenta.
Raspunde 15 iulie 2014, 22:23
Sabrina Alexis
Nicaieri in acest articol nu am spus ca trebuie sa fiti „prieteni” mai intai si apoi sa faceti sex, sau ca sexul este un schimb de bunuri. Am subliniat faptul ca barbatii isi doresc in primul rand sex si femeile isi doresc in primul rand angajament … pentru ca este adevarul. Desigur, sunt multi barbati care isi doresc angajament (si multe femei care doresc doar sex), dar nu pot vorbi despre cazuri individuale, pot vorbi doar despre majoritatea oamenilor. Scopul acestui articol este de a stabili o conexiune emotionala inainte de a face sex. Stabilirea unei conexiuni emotionale nu inseamna prietenii tai, inseamna ca te angajezi in ritualul omniprezent cunoscut sub numele de intalnire! In orice caz, saruta, tine mana, face alte lucruri … dar pentru femeile care doresc o relatie, pentru femeile care ar fi ranite daca dormeau cu un tip doar pentru a afla ca nu are intentia de a fi un cuplu exclusiv … bine, sfatul meu este sa astepti pana arata ca este investit. Sper ca acestea sa clarifice lucrurile pentru tine.
Raspunde 1 iulie 2014, 17:31
carla
bine zis!
Raspuns 15 iunie 2015, 10:36 pm
Adeyemi Ogunnubi
Imi place intotdeauna articolul tau instructiv. Multumim pentru partajare. Tine-o asa.
Raspunde 11 iunie 2014, 14:30
Ioan Dumas
Genul de tip care va face cautiune dupa sex este acelasi tip care va falsifica o relatie si cautiune dupa sex, iar asta se va simti mai rau!
Raspundeti la 8 iunie 2014, ora 9:30
RCR
ce articol BS, majoritatea comentariilor de aici sunt mai aproape de adevar
ai fost eliberat de barbati care doreau sa se casatoreasca cu tine dupa prima intalnire, desigur, barbatii vor fi prea multi de femei de genul acesta, bunul sau sens
sexul la o prima intalnire depinde de prea multe lucruri, inclusiv de ceea ce considera ambii adulti consimtitori, sunt de acord ca o multime de idioti il folosesc ca arma de control, dar sunt idioti, sexul ar trebui sa fie benefic pentru ambele parti, nu este ca femeile da ceva si barbatii iau ceva, iesi din f * cking varstele medii, doamna
Raspunde 19 mai 2014, 12:35
jack sprat
Capii de oameni sunt acolo unde sunt. Sa le spui unde ar trebui sa se afle nu ajuta, este o intimidare.
Raspundeti 15 iulie 2014, 22:30
Anne
„Nicio fata nu a pierdut niciodata interesul pentru un tip pentru ca a dormit cu ea la prima intalnire” – Nu este adevarat! Imi pierd in mod legitim interesul daca dorm cu ei mai devreme. Cand baietii sunt atat de usori, le gasesc o plictisire completa dupa aceea si voi pierde rapid interesul si voi face zero eforturi pentru a continua orice conversatii viitoare etc.
Raspunde 12 mai 2014, 4:00 am
Sabrina Alexis
Daca acesta este cazul, atunci sunteti o exceptie rara, nu regula. Si motivul dvs. pentru a pierde interesul nu poate fi acelasi cu cel al unui barbat. Majoritatea barbatilor sunt motivati sa fie castigatori in lume, vor sa cucereasca si sa castige. Un barbat ar putea sa-si piarda interesul odata ce s-a culcat cu o femeie, deoarece in esenta a castigat-o. Acest lucru nu se va intampla daca au stabilit o legatura profunda, dar daca este vorba despre un nivel de suprafata, relatii superficiale, atunci mai des, interesul lui va incepe sa se estompeze dupa ce sexul va intra in imagine. Barbatii sunt cu fir biologic pentru a dori sa-si raspandeasca semintele … doar asa sunt. Nu este un punct de dezbatere .. asa este.
Raspunde 19 mai 2014, 17:29
drew
Nu exista barbati similari care insela si isi lasa femeile nu sunt slabi si gasesc tot felul de scuze pentru a-si justifica comportamentul rau
Raspunde 24 septembrie 2014, 11:11
Joe in MN
In calitate de barbat mult mai in varsta decat tine, as fi de acord ca barbatii sunt „cu fir biologic” pentru a-si raspandi samanta. Intr-un fel …. dar am aflat in continuare ca este doar „o parte din mine” – ghiciti ce parte !! – asta functioneaza in acest fel, iar partea din mine nu trebuie sa fie singurul aspect decizional pentru mine. Mi se pare mai usor sa accept faptul ca o parte din mine isi doreste sa faca sex ori de cate ori este posibil, dar acesta este un mod in care suntem conectati si a rezultat ca lumea sa aiba o rasa umana care a supravietuit veacurilor. Fiind mai in varsta acum, pot sa ma simt mai bine ca sexul poate astepta pana cand exista o anumita legatura … chiar daca as dori ca aceasta conexiune sa apara mai des!
Raspuns 2 noiembrie 2014, 02:02
jack sprat
Iti ignori propriul rol in acea dinamica. Ai fost sport f% 8 # @ ng el. Daca ai fi dorit mai mult, el nu ar fi obtinut nimic pana nu l-ai fi facut sa castige.
Raspunde 15 iulie 2014, 22:32
itu moilwe
Ei bine, de asemenea, cred ca relatiile sexuale cu un tip la o prima intalnire vor face o baza puternica a relatiei tale, dar asta nu inseamna ca cineva trebuie sa faca sex cu o multime de tipi dupa o intalnire ..
Raspunde 11 mai 2014, 11:17 pm
Mike
Oamenii, nu fi naiv. autorul nu pare sa gandeasca, ea are doar conceptia ei stereotipica neflexibila, nu considera o multime de factori. in primul rand, toti oamenii sunt diferiti, ceea ce este adevarat despre unul s-ar putea sa nu fie adevarat despre altul. Cat despre mine, barbatii cauta nu numai sex, dar, nu mai putin dragoste si grija.
puneti-va pe locul tipului: se intreaba si cand este potrivit sa facem primul sex. cand sa se ofere prima data sa nu fie refuzat. Daca ofer o fata sex o data si refuza, nu stiu cand sa ofer mai departe, nu stiu raspunsul ei. asa ca astept initiativa ei. imaginati-va ca oferi sex unui tip si fiind refuzat, cum v-ati simti? umilit! nu suntem diferiti! ba mai mult, de obicei, barbatii au mai mult respect de sine si mandrie, daca pot sa-l numesc asa. onoarea este mult mai asociata cu barbatii decat cu femeile. Mai degraba nu as oferi sex de mult decat sa ma simt umilit!
ai ceva de raspuns la Sabrina asta?
Raspunde 7 mai 2014, 5:21
Sabrina Alexis
Nu inteleg cu adevarat cum ceea ce am spus contrazice ceea ce spui … Desigur, fiecare situatie este diferita, am spus ca in articol … si chiar mai departe, este important sa stabiliti un nivel de profunzime in conexiunea dvs. inainte de a face sex. Daca aveti acest nivel, atunci nu veti fi refuzat daca incercati sa initiati sex, va fi o dezvoltare naturala in relatie. Si de fapt nu stiu multi barbati care nu vor incerca niciodata sa initieze sex din nou daca sunt respinsi … asta indica o insecuritate personala mai mult decat o generalizare a modului in care barbatii opereaza in ansamblu. Daca sunteti cu cineva care va ingrijeste si relatia s-a aprofundat pana la un punct in care va puteti vedea cu adevarat si va puteti aprecia reciproc, atunci nu vad un motiv pentru care nu ati exprima asta fizic. Daca o femeie nu vrea si iti respinge avansurile, atunci se mai intampla ceva. Fie ea nu este pe aceeasi pagina ca tine, nu are incredere in tine pe deplin, sau poate pur si simplu nu crede in sex inainte de casatorie.
Raspunde 7 mai 2014, 14:02
Mike
1. Scrieti: „Nu vedeti adesea o femeie care traseaza modalitati de a dormi cu multi barbati si de a razbi din orice fel de angajament sau un barbat care incearca sa-si dea seama cum sa faca o fata sa se angajeze si sa-si doreasca doar el. “ Stiu ca exista multe femei care cauta sex care nu sunt preocupate de relatii. unii dintre ei chiar se despart de barbat dupa primul sex. Nu cred ca este atat de hidos. Este doar o nevoie fiziologica atat a barbatilor, cat si a femeilor.
Pe de alta parte, pentru un angajament normal de tip este, de obicei, mai important decat sexul, eu sunt asa si o serie de tipi mi-au spus si asta.
2. „… baietii isi pierd tot timpul interesul pentru fete pentru ca renunta prea curand.” – gresit. baietii prosti fac. cei destepti o inteleg atunci cand o fata doarme cu ei pentru ca le place, pentru ca vrea relatii si vrea ca el sa o vada. acum gandeste-te daca vrei un tip prost sau un istet cu tine?
In ceea ce ma priveste, nu m-am despartit niciodata de o fata, DESTE sexul s-a intamplat prea curand, dar daca trebuie sa astept prea mult, incep sa ma gandesc ca poate mai gasesc una. De ce sa-l astepti pe acesta daca sunt mai mult decat suficiente femei care nu ma vor respinge?
3. Este o opinie impartasita ca sexul defineste intr-un mare grad calitatea relatiei. partenerii s-ar putea sa nu se satisfaca reciproc. in acest caz, care este rostul pierderii timpului pentru aceasta perioada de asteptare, dezvoltand conexiunea care mai tarziu va fi greu de rupt?
4. De obicei este foarte greu de inteles pe ce pagina este! fetele sunt rezervate atat de mult, inchise in ele insele! impiedica atat relatiile. cei mai multi dintre ei nu arata niciodata ca sunt ca tine, chiar daca chiar o fac. lasandu-va sa mergeti la cei care va pot arata asta. Nu inteleg motivul unui astfel de comportament, deoarece le inrautateste lucrurile.
5. „De fapt nu stiu multi barbati care nu vor incerca niciodata sa initieze sex din nou daca vor fi respinsi.” – desigur. ei sunt nevoiti sa incerce din nou, deoarece NU ESTE UTILIZAT Asteptarea unei fete. dar pentru a vedea cum se simte incearca sa-ti imaginezi ca o faci. ai? v-ati gandit ca problemele de relatie, lucrurile rele pe care le fac oamenii pot fi din cauza umilintei pe care au avut-o la inceput?
vorbind despre generalizare. chiar daca ceea ce spui este adevarat despre majoritatea baietilor, nu este de folos pentru o anumita fata care are un caz anume. pentru ca nu stii daca este din majoritate sau altfel.
Raspunde 8 mai 2014, 4:52
Mike
Sabrina de ce nu exista informatii despre site despre tine?
Raspunde 12 mai 2014, 14:28
Mike
Nu credeti niciun cuvant al acestui bulshit complet.
Raspunde 7 mai 2014, 4:29
jack sprat
Esti peste harta, emotional, tip. Cred ca poate este un lucru bun pentru ea ca nu exista informatii despre ea pe site.
Raspunde 15 iulie 2014, 22:39
Georgia
Wow, cum nu am avut niciodata o relatie adecvata in viata mea si sunt intr-adevar naiv in departamentul de relatii, despre cum se simt barbatii cu adevarat despre noi, acest articol si acest site web au sfaturi foarte bune. Multumesc Sabrina xxx
Raspuns 31 martie 2014, 11:38
annie
daca un tip iti place destul ca sa vrei sa te cunoasca, atunci cand faci sex cu el prea curand nu-l vei face sa fuga. Cred ca ceea ce este este ca de multe ori fetele fac sex cu un tip prea curand fara sa le cunoasca, atunci tipul gaseste ca fata nu este potrivita pentru ele, asa ca o despart. fata presupune apoi ca a fost pentru ca a dat-o prea repede. desigur, exista acei tipi care sunt imediat dupa sex.
linia de jos este daca un tip iti place mult, atunci cand faci sex cu el prea curand nu isi va schimba atractia pentru tine. este atunci cand un tip nu este atat de interesat de tine, atunci el da nastere dupa sex. desigur, daca are sansa sa te cunoasca mai mult inainte de sex, ar putea sa te placa mai mult. dar exista si o sansa ca el sa nu fie. deci nu cred ca este corect sa-l invinovatesc pe tot sexul, deoarece fiecare relatie va fi diferita.
Raspuns 31 martie 2014, 10:06
Alexander Rose
Multumesc.
De asemenea, celalalt lucru pe care nu l-am mentionat in comentariul meu initial este ca nu incercati sa „capturati un barbat intr-o relatie” incercati sa impartasiti o relatie cu cineva care, in mod obisnuit, vrea acelasi lucru. SI CU PERSOANA DREPT.
Daca un tip va avea cautiune, deoarece crede ca esti prea usor, se aboneaza la prea multe chestii de tip Sex 2.0, care probabil includ sa fii extrem de controlant si posesiv. In niciun caz nu puteti spune acele lucruri, dar este doar un exemplu.
Tot ceea ce face cineva se bazeaza pe sistemul sau de credinte. Nu vreti sa asteptati sa faceti sex cu un tip, deoarece nu fiecare tip se va cauta dupa ce a facut sex cu el. Indiferent daca credeti in Dumnezeu, sau in legea atractiei sau in Univers .. Dumnezeu / Universul etc. aduce oameni in viata voastra care sunt meniti sa fie acolo. Daca ghiciti in al doilea rand reactiile dvs. naturale pe baza unor sfaturi pe care vi le-a dat cineva, deoarece ei cred ca toti barbatii vor face cautiune daca aveti relatii sexuale cu ei rapid, atunci ignorati ce va ofera Universul. Si de aceea esti in relatiile tale. Pentru ca nu acorzi atentie. Petreci prea mult timp supraalimentand tot ce se intampla.
Asta am observat de la femei SI barbati care au probleme. “De ce crezi ca face asta?” Ii cer TOTI prietenilor lor si prietenilor lor sa le spuna toate aceste rahaturi stupide care determina persoana sa-si distruga relatia cu persoana cu care este. Si apoi adaugati la acei urati care vor sa va vada. etc. etc.
Raspunde 31 martie 2014, 16:08
Luke
Cred ca








