Viteza medie de mers a unui om este de 3 – 4 mile pe ora, sau 1 mile la fiecare 15 pana la 20 de minute. Cat de repede mergi poate fi folosit ca indicator al starii generale. Mai multe variabile contribuie la diferentele individuale, inclusiv varsta, sexul si inaltimea.

Viteza de mers depinde si de nivelul dvs. de fitness, de tipul de teren si de cat de mult efort depuneti. Fitness poate fi, de asemenea, determinat de rata de metabolism, procentul de grasime corporala si circumferinta taliei. Forta musculara, in special in flexorii corpului inferior si ai soldului, afecteaza, de asemenea, viteza de mers.

Cititi mai departe pentru a afla mai multe despre diversi factori care joaca un rol in mers si in ritm. Veti invata, de asemenea:

  • beneficiile mersului
  • cum sa faci mersul pe o parte din rutina ta zilnica
  • cum sa va imbunatatiti tehnica pentru rezultate optime

In general, viteza de mers scade semnificativ odata cu cresterea varstei. Conform cercetarilor din 2011, viteza de mers scade usor in fiecare an pe masura ce imbatranesti.Schimpl M, et al. (2011). Asociere intre viteza de mers si varsta la persoanele sanatoase, cu viata libera, folosind accelerometrie mobila – Un studiu transversal. DOI:

10.1371 / journal.pone.0023299 Aceasta inseamna o diferenta de 1,2 minute mai lent pentru fiecare kilometru (.62 mile) la 60 de ani decat la 20 de ani.

Iata un tabel care arata viteza medie de mers pe masura ce imbatranim:

Mersul pe jos este un mod minunat de a ajuta la prevenirea declinului functiei fizice care insoteste adesea imbatranirea. Este gratuit, usor de facut si poate fi facut aproape oriunde, ceea ce il face o forma ideala de exercitii pentru toate varstele.

Adultii mai in varsta sunt mai putin susceptibili sa obtina cantitatile sugerate de exercitii fizice saptamanale, ceea ce poate contribui la declinul fizic. Mentinerea in forma cand esti mai tanar va face mai usoara mentinerea formei fizice odata cu inaintarea in varsta.

In medie, barbatii se plimba mai repede decat femeile, viteza dintre sexe fiind cea mai asemanatoare cand oamenii au 20 de ani. Atat barbatii, cat si femeile au o viteza de mers care ramane destul de consistenta pana la implinirea varstei de 60 de ani, moment in care incepe sa scada considerabil.

Aceasta diferenta se poate datora faptului ca multi adulti in varsta nu primesc cantitatea recomandata de activitate fizica saptamanala. In general, femeile au mai putine sanse decat barbatii sa obtina cantitatea recomandata de activitate fizica saptamanala.

Acest tabel arata diferenta de viteza de mers in functie de sex si varsta:

Mersul intr-un ritm rapid inseamna ca veti merge mai repede decat in ​​mod normal. Viteza dvs. este determinata, in parte, de nivelul dvs. de fitness. Multi experti in fitness considera ca un ritm rapid de mers este de 100 de pasi pe minut sau de 3 pana la 3,5 mile pe ora. Ce inseamna „mersul rapid”? (2013).

healthcorps.org/what-does-brisk-walking-mean/

Un ritm rapid este relativ, deoarece se refera la nivelul de efort, care depinde de nivelul de fitness. Pentru a putea fi considerat un ritm rapid, trebuie sa-ti cresti inima si ritmul de respiratie. S-ar putea sa va simtiti usor in respiratie sau transpirat atunci cand mergeti rapid.

Puteti utiliza o aplicatie sau un vitezometru pentru a va masura viteza. Sau iti poti masura ritmul cardiac folosind un monitor de puls, o banda de fitness sau un calculator.

Mersul cu brisk conteaza ca exercitii cu intensitate moderata si este o modalitate grozava de a-ti creste activitatea fizica. Acest tip de exercitiu iti determina ritmul cardiac, te face sa respirati mai greu si mai repede si sustine un flux sanguin sanatos. Centrele pentru controlul si prevenirea bolilor (CDC) recomanda sa efectuati cel putin 150 de minute de exercitiu cu intensitate moderata sau 75 de minute de exercitiu cu intensitate puternica in fiecare saptamana. (2018).

cdc.gov/physicalactivity/walking/index.htm

Cu cat mergi mai repede, cu atat mai bine. Puteti lucra la accelerarea ritmului dvs. de mers lucrand la tehnica dvs. Aceasta include imbunatatirea miscarii dvs. de pozitie, de pas si de brat. Purtati incaltaminte si haine sportive confortabile care sa permita o miscare optima.

Mersul intr-un ritm rapid ajuta la imbunatatirea starii tale generale si are multe beneficii pentru sanatate. Activitatea cu intensitate moderata iti creste respiratia si ritmul cardiac si iti imbunatateste echilibrul si coordonarea. Mersul pe brat va mentine sanatos inima, plamanii si sistemul circulator.

De asemenea, ajuta la scaderea riscului de boli cronice, cum ar fi boli de inima, cancer si diabet. Exercitarea fizica, cum ar fi mersul pe jos, poate ajuta la imbunatatirea memoriei, la declinul mental lent si la scaderea riscului de dementa, mai ales atunci cand iti spori ritmul.

eurekalert.org/pub_releases/2018-03/ags-oaw032318.php

Cresterea nivelului de activitate fizica plimbandu-va poate ajuta la mentinerea unei greutati sanatoase, la scaderea tensiunii arteriale si la stimularea starii de spirit. Este posibil sa aveti mai putin risc de a face un accident vascular cerebral sau de a dezvolta diabet de tip 2. In plus, iti vei consolida oasele si muschii. Aceste beneficii sunt mai mari cu cat mergeti mai des si mai des.

Avantajele mersului sunt mai mari daca te exersezi mergand intr-un ritm mai rapid sau mergi in sus. Conform cercetarilor din 2018, mersul intr-un ritm rapid poate ajuta la cresterea sperantei de viata.Stamatakis E, et al. (2018). Auto-evaluat ritmul de mers si toate cauzele, bolile cardiovasculare si mortalitatea prin cancer: Participantii individuali au combinat analiza a 50.225 de participanti din 11 cohorte britanice de populatie. DOI:

10.1136 / bjsports-2017-098677 Mersul pe jos Brisk scade mai eficient riscul tuturor cauzelor de mortalitate, inclusiv boli cardiovasculare, in comparatie cu mersul lent. Efectele de protectie ale mersului rapid au fost mai mari la adultii in varsta.

Cercetari suplimentare din 2018 au descoperit ca bolnavii de inima cu viteze mai mari de mers au avut un risc mai mic de spitalizare si sederi de spital mai scurte, comparativ cu cei care au mers mai lent. (2018).

escardio.org/The-ESC/Press-Office/Press-releases/faster-walking-heart-patients-are-hospitalized-less Viteza mai rapida de mers indica o mobilitate mai mare, ceea ce ajuta la prevenirea dizabilitatii, a bolilor si a pierderii autonomiei, conform la un medic din studiu, care a fost realizat pe parcursul a trei ani.

Adaugarea numarului total de pasi de-a lungul unei vieti va arata cat de mult se adauga acesti pasi. In medie, o persoana va fi parcurs aproximativ 75.000 de mile pana cand va implini 80 de viteze. (nd).

onaverage.

escorte campul lung https://track.originalresorts.com/partner/track.php?url=https://escortelux.vip/
escorte mehe https://www.streetwisereports.com/cs/blank/main?x-p=click%2Ffwd&rec=ads%2F443&url=https://escortelux.vip/
escorte vlcea http://www.thaiall.com/cgi/clicko.pl?20819=&escortelux.vip/=
public 24 escorte brasov http://xqt.happylife.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=escortelux.vip/escorte/alba
escorte oasi http://www.camp.cz/redirect.ashx?src=HP_LIST&url=https://escortelux.vip/escorte/arad
escorte sexy suceava http://www.no555.cn/uchome/link.php?url=https://escortelux.vip/escorte/arges
escorte btasov https://boi.swimming.org.nz/ad_click_check.php?banner_id=330&ref=https://escortelux.vip/escorte/bacau
escorte care se fut pe bani http://findingresult.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=escortelux.vip/escorte/bihor
escorte vama.veche http://www.outdoorni.com/Accessibility/SetColour.ashx?fg=ffff00&bg=000000&r=https://escortelux.vip/escorte/bistrita-nasaud
escorte vladimirescu http://pflaum.de/cgi-bin/jump.cgi?url=https://escortelux.vip/escorte/botosani
escorte bucuresti total http://sp.cpz.to/ltp_out?id=02532&go=https://escortelux.vip/escorte/braila
escorte la braila https://fuse.fuseuniversal.com/redirect?to=https://escortelux.vip/escorte/constanta/crucea
escorte campulung http://page.yicha.cn/tp/j?url=https://escortelux.vip/escorte/constanta/cumpana
escorte masina https://contractorsupplymagazine.com/tracking/tracking_link.php?e=info%40dpxsystems.com&s=688&u=3576&a=724&r=https://escortelux.vip/escorte/constanta/cuza-voda
escorte ieftine sector 5 http://www.kierunekenergetyka.pl/counter.php?id=565&link=https://escortelux.vip/escorte/constanta/deleni
escorte vilcea https://www.mundijuegos.com/messages/redirect.php?url=https://escortelux.vip/escorte/constanta/dobromir
discuti escorte http://ace.funvezun.ru/ace/blog/1/?land=https://escortelux.vip/escorte/constanta/dumbraveni
escorte bacau total https://www.scratchapixel.com/code.php?id=8&origin=https://escortelux.vip/escorte/constanta/eforie
escorte bacua http://dort.brontosaurus.cz/forum/go.php?url=https://escortelux.vip/escorte/constanta/fantanele
escorte sibniu https://www.asm.com/Pages/Press-releases/ASMI-ANNOUNCES-AVAILABILITY-AND-TIMING-OF-THE-FIRST-QUARTER-2018-CONFERENCE-CALL-AND-WEBCAST.aspx?overview=https://escortelux.vip/escorte/constanta/garliciu

co.uk/speed-average/average-walking-speed Aceasta este aproximativ aceeasi distanta cu a parcurge intregul pamant de la Ecuator de trei ori.

Ganditi-va la acest lucru de fiecare data cand aveti sansa de a parcurge cativa pasi in plus, fie ca mergeti pentru o plimbare rapida in jurul blocului, luand scarile sau mergand pe scurt. Cate un centimetru, acesti pasi se adauga si fac diferenta.

In timp ce mersul pe jos poate fi doar ceea ce a comandat medicul, este inca important sa discutati cu furnizorul de servicii medicale inainte de a incepe orice program de mers. Acest lucru este deosebit de important daca luati orice medicamente sau aveti vreo afectiune medicala. Aceasta include senzatia de ameteala, lesin sau respiratie in timpul mersului. Discutati cu medicul dumneavoastra daca aveti dureri in partea superioara a corpului.

Ascultati intotdeauna corpul si faceti exercitii fizice in siguranta pentru a preveni ranirile. Daca este posibil, gasiti un amic care se poate dubla ca partener de responsabilitate pentru a va ajuta sa ramaneti motivati.

Luati in considerare sa va stabiliti obiective realizabile pentru dvs. si sa va rasplatiti cand va veti indeplini. De asemenea, puteti cauta pentru a vedea daca exista grupuri de mers in comunitate. Cu toate acestea, decideti sa faceti acest lucru, luati-va angajamentul de a incepe sa va indreptati drumul catre o sanatate mai buna astazi.

O viteza de mers de 3 pana la 4 mile pe ora este tipica pentru majoritatea oamenilor. Cu toate acestea, acest lucru poate varia in functie de multi factori, inclusiv nivelul de fitness, sanatatea generala si varsta.

Desi multe variabile pot juca un rol in viteza de mers, a face mersul o parte din programul dvs. de fitness este sigur ca va aduce schimbari pozitive.